Doorgaan naar hoofdcontent

Geen stilzitter

Mijn echtgenoot is graag bezig, een hele dag niets doen kan hij niet. Als hij het huis in Frankrijk  niet had gehad was hij zeker nog een paar jaar doorgegaan met zijn rijwielzaak. Maakt niet uit wat hij doet, hij doet het met aandacht en plezier en daarbij komt dat hij ook nog eens verschrikkelijk handig is. Zeker ik maar ook de kinderen zijn daar natuurlijk blij mee. Denk nou niet dat hij ieder uur van de dag werkt want hij leest regelmatig een boek uit. In de aanloop naar ons vertrek naar het Franse land heeft hij vandaag alle terrassen schoon gespoten, het ziet er weer fris uit.

Reacties

Ineke zei…
Een man twee gouden handen!
Wees er zuinig en trots op!
(Maar dat ben je al)
Emie zei…
Heeft ie daarna de ramen ook nog even gedaan?
Nana zei…
Mijn terras moet ook nog! ;-)
Marthy zei…
Gaat ie nog doen, Emie. Doet ie de laatste jaren zowel binnen als buiten voor me. Heerlijk, zo'n man.
Marthy zei…
Als je dichtbij woonde zou hij zo even bij je langs komen. Woensdag gaat ie in Scheveningen bij de oudste zoon nog even een karweitje doen en neemt hij de hogedrukspuit mee. 'Als ik tijd genoeg heb doe ik daar het terras ook wel even', zei hij.
Marthy zei…
En ik waardeer het, Ineke.
Elizabeth zei…
Ik vind het altijd heel leuk om te zien, die ijverige mannen die gewoon graag bezig zijn!
Rust roest ..., dus het nog eens gezond ook. En heerlijk toch als alles weer schoon is. Na de winter is het geen overbodige luxe.
Bertiebo zei…
Fijn! Voor jullie allebei trouwens
Lida zei…
Hahaha...dat was precies wat ik ook dacht toen ik de foto zag. Of ie daarna de ramen nog heeft gezeemd!
Marthy zei…
Dit was zeker geen overbodige luxe, Elizabeth, het was allemaal erg groen aangeslagen. Ondertussen heb ik al wel tien keer gezegd dat het zo heerlijk opgeknapt is.
Marthy zei…
Hij is lekker bezig geweest en ik ben er erg blij mee, Bertie.
Vera zei…
Wat een schat en lieverd is het. Je hebt een fantastische echtgenoot. Geniet nog vele jaren met elkaar. Het is jullie van harte gegund
Wieneke zei…
Het is leuk werk, maar het spettert zo vreselijk. Je moet er eigenlijk een rubberen of plastic broek bij aan :-)
Mirjam zei…
Heerlijk zoals hij bezig is. Wie zou daar niet blij van worden. Ziet er weer mooi uit dat terrasje. Het is natuurlijk al weer bijna zover. Op naar Frankrijk heel binnenkort.
Fijne eerste lenteweek,
liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Ik heb de complimenten doorgegeven, Vera. En genieten doen we, met volle teugen.
Marthy zei…
Hij was zeiknat, de volgende keer krijgt hij een regenbroek aangereikt, Wieneke.
Marthy zei…
Waar ook dit soort werk op ons wacht, Mirjam, haha.
Sjoerd zei…
Dat is handig toch... Ik kan ook niet stilzitten.
Marthy zei…
Dan zal jouw vrouw ongetwijfeld ook erg blij met je zijn.
Inge zei…
Mijn man is ook graag bezig met vanalles en nog wat, maar deze klus moet hier nog geklaard worden
Marthy zei…
Heerlijk toch Inge, zulke mannen.