Doorgaan naar hoofdcontent

Toppertje

Ik hou van koken en wil op dat gebied graag iets nieuws uit proberen. Daarvoor struin ik af en toe door een paar kookblogs die ik onder mijn favorieten heb staan. Een daarvan is Lekker en Simpel, een blog die beheerd wordt door twee jonge mensen die hun recepten aanprijzen als lekker, snel en simpel. Klopt helemaal en een goed voorbeeld is deze Nachoschotel. Zo gemaakt en echt heel lekker, manlief likte de schaal bijna leeg. Door ons beoordeeld als toppertje en het recept staat inmiddels in mijn digitale kookboek.

Reacties

KnutzEls zei…
Dat lijkt mij ook lekker en gemakkelijk. Ik denk dat ik er gekookte aardappelschijfjes tussen leg. En tomatensla erbij. Gauw in mijn receptenmap zetten.
Marthy zei…
Ik at er rijst bij met een salade, Els, maar aardappelschijfjes lijkt me ook lekker.
Inge zei…
Ik hou niet (zo) van koken, maar heb de blog toch maar eens toegevoegd, want die schotel ziet er lekker uit!
Marthy zei…
Er staan veel makkelijke recepten op, Inge, ook veel ovenschotels.
Elizabeth zei…
Dat ziet er heel lekker uit! En ik ben even gaan kijken bij Lekker en Simpel...
Leuke recepten zo op 't eerste gezicht te zien, dus volgende week maar eens wat uitproberen. Ik houd wel van wat variatie!
Jeanne zei…
Lekker en Simpel is altijd welkom als je niet van koken houdt. Bedankt voor de tip!
Dank! Dit recept ga ik zeker maken!
Sjoerd zei…
Dat wil ik wel eens proberen...
Lida zei…
Hé, die volg ik ook al een hele tijd. Ze hebben lekkere recepten die snel klaar zijn. En dat snelle is wel nodig als je een bijna fulltime baan in de zorg hebt. Vooral de ovenschotels zijn favoriet. Deze heb ik nog niet geprobeerd. Maar aks jullie hem lekker vinden ga ik hem ook eens proberen.
Marthy zei…
Ik ben ook van de variatie, Elizabeth, daarom neus ik graag rond.
Marthy zei…
Graag gedaan.
Marthy zei…
Ben benieuwd hoe je het vindt.
Marthy zei…
Kook jij, Sjoerd? Lijkt me leuk, een man die van koken houdt. Mijn echtgenoot kan zich redden als ik er niet ben maar gaat niet uit zichzelf achter de pannen staan.
Marthy zei…
Ja, Lida, dat viel me al op, veel ovenschotels op dit kookblog. Komt goed uit want daar hou ik van.