Doorgaan naar hoofdcontent

Leuvehaven

De avondfotografie in Rotterdam van begin februari was zo goed bevallen dat we als fotoclub besloten om nog een keer te gaan. Nu naar de Leuvenhaven. Oh, wat had ik het de laatste keer koud gehad, daar had ik me nu op voorbereid, had zelfs een lange onderbroek aan. Of het daardoor kwam of door mijn nieuwe camera weet ik niet maar mijn foto's waren een stuk beter van kwaliteit. Leuk, zo'n avond en heel leerzaam.





Op deze laatste foto zien jullie mijn clubgenoten in actie. Omdat we zulke lange sluitertijden gebruiken staan ze bewogen op de foto, maar het geeft toch wel een leuk beeld hoe we bezig zijn.

Reacties

Sjoerd zei…
whauw, superfoto's. Dat doet me eraan denken dat ik dat ook nog eens moet doen.
Marthy zei…
Doen, Sjoerd. En het is heel simpel, maar dan wel met een statief.
Bertiebo zei…
Leuk lijkt me dat
Marthy zei…
Het is zo leuk om met een stel mensen zo enthousiast bezig te zijn, Bertie.
Stuk voor stuk juweeltjes van foto's. En dan ook nog van Rotterdam (-:
KnutzEls zei…
Rotterdam by night dat is natuurlijk super ;-) de flats met de gekleurde neonlijnen zijn mijn favoriet, maar de andere foto's zijn ook erg mooi.
Jeanne zei…
Prachtige foto's! Dat wil ik ook nog eens gaan leren!!
Jolanda zei…
Prachtige plaatjes heb je van mijn stad gemaakt!
Marthy zei…
Het moet gezegd, Rotterdam wordt steeds mooier, Kakel.
Marthy zei…
Ik zag dit allemaal voor het eerst, Els, ik kom nooit in Rotterdam, ben een echte plattelander.
Marthy zei…
Het is echt niet moeilijk, Jeanne. Een statief is belangrijk, want je gebruikt lange sluitertijden.
Marthy zei…
Leuk dat je ze mooi vindt, Jolanda, want jij hebt zo vaak prachtige foto's van jou stad.
Vera zei…
Mooi Marthy. Ik hou d'r van.
Marthy zei…
Ook leuk om te doen, Vera.