Doorgaan naar hoofdcontent

Paasbrunch in Scheveningen

Met kinderen (op skiënde dochter Floor na) en kleinkinderen hebben we vandaag gebruncht in Scheveningen. We zaten in een mooie strandtent en ja, het waaide hard maar daar was binnen niets van te merken. Alles was heel sfeervol aangekleed en het eten was meer dan goed verzorgd. De foto's zijn niet door mij genomen, kleinzoon Thijs van twaalf wilde graag de hoffotograaf van dit familiegebeuren zijn en jullie zullen het met me eens zijn dat hij het niet slecht doet.






Dit is een van de weinige foto's door mijzelf gemaakt want ik wilde Thijs toch ook even op de foto. De mannen waren serieus deze keer, de vrouwen wat minder. Goed geschoten Thijs, bedankt.





Reacties

Emie zei…
Wat een lekker stel portretten. Serieus die Thijs kan er wat van. En hoe geestig toch dat we ook de Paasdagen op dezelfde manier invulden.
Marthy zei…
Ik zal hem de complimenten door geven, Emie. Leuk hè, zo'n paasbrunch in een Scheveningse strandtent.
Sjoerd zei…
Ziet er gezellig uit, dat stelletje portretten... En nu denken aan de Ardeche?
Marthy zei…
Klopt Sjoerd. Vandaag over een week hoop ik dat we om deze tijd de verwarming daar draaiende hebben en dat de pan bruine bonensoep opgewarmd is.
Ineke zei…
Mooi stelletje boeven/boefjes hebben jullie toch.
Prachtige foto's van Thijs - vast van oma Marthy geleerd!
Cu soon!
Marthy zei…
Hij heeft er echt gevoel voor, ik had het al eerder gemerkt. De goeie van zijn oma, Ineke, hihi.
Inge zei…
Ja, leuke foto's :-)
Elizabeth zei…
Het zit vast in de familie ... de kunst om goed foto's te kunnen maken!
Marthy zei…
Ja, hij heeft er slag van, Elizabeth.
Jeanne zei…
Gezellige bedoening zo.
Lida zei…
Nou, jij kan wel inpakken Marthy. Kijk nou toch wat een leuke foto's.
Hé....gezellig, en het eten ziet er ook zo heerlijk uit.
Marthy zei…
Altijd een leuke bedoening met mijn kinderen en kleinkinderen, Jeanne.
Marthy zei…
We hadden weer leuke uurtjes met elkaar, Lida, en door Thijs mooi vastgelegd.
Mirjam zei…
Oh heerlijk wat een gezelligheid. En die Thijs zeg, die heeft echt jouw talent geerfd hoor. Hij maakt super mooie foto's. Ik geniet zo lekker even met jullie mee hoor.
Fijne dag vandaag,
liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Leuk hè Mirjam, zo'n joch van twaalf jaar.
Jolanda zei…
Dat ziet er heel gezellig uit, gelukkig konden jullie naar binnen! En ik kan wel zien van wie je kleinzoon zijn talent heeft.
Marthy zei…
Het was ook heel gezellig daar, Jolanda. Leuke, losse sfeer, goede bediening, lekker eten, wat wil een mens nog meer.