Doorgaan naar hoofdcontent

Voorlopig de laatste keer

Voorlopig de laatste keer gelopen in Oudewater vanmorgen. Ik zal het gezellige koffiedrinken wat we daarna bij Abrona doen missen. Als we binnenkomen staan er op 'onze' tafel al twee kannen water met ijs samen met glazen klaar. Het personeel weet ondertussen wel dat we na het lopen dorstig zijn. En dan natuurlijk de heerlijke zelfgemaakte koekjes, twee borden vol. Ik moest vanmorgen snel een foto maken anders was het bord leeg. We gebruiken altijd twee consumpties en kletsen ondertussen over van alles en nog wat. De vrouwen uit deze groep zijn me ondertussen dierbaar geworden.


Reacties

Emie zei…
Heerlijk dat soort clubjes. Goede reis naar Frankrijk waar je tweede leven weer begint.
Elizabeth zei…
Leuk om met elkaar te lopen en dan rondom de tafel!
Maar ik zie op je weather forecast dat het 20 graden is in Privas, nou ... dat belooft wat!
En met twee woonplaatsen is het altijd wat missen en aan de andere kant er weer wat voor terug krijgen.
Wat heerlijk dat we altijd met je mee mogen genieten!

groetjes, Elizabeth
Marthy zei…
Na mijn pensionering ben ik behalve van de wandelclub ook nog lid geworden van de fotoclub. Van beide geen moment spijt gehad, Emie.
Marthy zei…
Oh, ik hoop zo op mooi weer, Elizabeth, ik wil zo graag aan de slag in mijn tuin.
Vlimbouter zei…
Goede reis en veel tuinplezier in de Ardèche.
Mirjam zei…
Ik kan me zo voorstellen dat dit allemaal heel gezellig is en dat deze club je heel dierbaar is geworden.
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Dank je, maar ik ben nog niet weg hoor.
Marthy zei…
Iets gezamenlijk doen schept een band, Mirjam.
Sjoerd zei…
Ik wens je een fijne reis naar de ardeche...
Marthy zei…
Dank je, Sjoerd.
Wieneke zei…
Gezellig! Maar zet twee of meer middelbare vrouwen bij elkaar en ze hebben het leuk samen. Ligt het nu aan mij of was dat vroeger toch heel anders?
Inge zei…
Goede reis Marthy, ik verheug me al op de Ardèche-blogjes!
Marthy zei…
Ik weet niet of het vroeger anders was, Wieneke. Wij praten over van alles. Het wereldnieuws, boeken, gezondheid, kinderen en kleinkinderen, ach je weet wel.
Marthy zei…
Die komen er volgende week aan hoor Inge.
Lida zei…
Ze gaan jou ook vast erg missen Marthy. Maar elk nadeel heb z'n voordeel. Als je over 'n tijdje weer terug bent, heb je heeeel veel te vertellen.
Goeie reis en kom veilig aan. Wij genieten hier wel van je foto's en verhalen.
Marthy zei…
Ik ben benieuwd wat we daar in en rondom het Franse huis weer gaan aantreffen, hoe het weer is en hoe het met iedereen gaat.
In de weer zei…
Heb je blog pas ontdekt en ga je beslist volgen. Verheug me al op de stukjes Frankrijk . Goede reis en veel plezier.
Marthy zei…
Welkom, Toos. Ik heb natuurlijk ook even bij jou gekeken. Leuk!
Nana zei…
Lijkt me super gezellig. :-)
Marthy zei…
Het zijn allemaal leuke vrouwen, Nana. Ik mis die donderdag niet graag.