Doorgaan naar hoofdcontent

Fotoshoot

Onze logee Maaike is beslist fotogeniek te noemen en wordt daarom vaak gevraagd voor fotoshoots.
Ze had wat kleding meegenomen van een merk waar zij vaak voor poseert en vroeg mij of ik foto's van haar in die kleding wilde nemen.


 En dan wel graag in een dorp of stadje waar nog veel oude elementen zijn te zien. Nou, dat is niet moeilijk want alles ademt hier historie en authenticiteit uit.  Ik koos voor St. Pierreville, dat ken ik goed en ik weet dat daar mooie plekjes genoeg zijn. Verder is het er tegen de avond rustig en ook nog eens vlakbij.

 
Het was erg leuk om te doen, ook al omdat zij een bijna professioneel model is. Dit is een kleine selectie uit heel veel foto's want ik knipte achter elkaar.
De kleinkinderen zijn naar Spanje en Maaike hebben we vanmorgen op naar Valence TGV gebracht waar we zaterdag de volgende op gaan halen.






Reacties

Bertiebo zei…
Nou zij mag dan zowat een professioneel model zijn, maar jij bent zowat een professionele fotograaf. Superleuk, zeg!
Je hebt je roeping gemist! Prachtige fotoshoot en niet in de eerste plaats door het model!!
Ivy zei…
Fantastische foto's met een prachtig model. Ik vind vooral die met hoed zo mooi.
Emie zei…
Ik voorzie een compleet nieuwe carriere voor je, Marthy!
Marthy zei…
Oh Ivy, die hoed is al oud en ligt hier maar. Is ooit van onze dochter geweest toen ze klein was. Maaike bleek een klein hoofd te hebben.
KnutzEls zei…
Je kunt zo een fotobureau beginnen. En het model is een plaatje.
Sjoerd zei…
Ik vind de foto's super en het is een leuke meid, alleen die tattoo's vind ik lelijk, sorry.
Unknown zei…
Gelukkig vind ik ze zelf wel mooi. ;-)
In de weer zei…
Waaw Marthy en Maaike, geweldige samenwerking. Prachtig !
Wieneke zei…
Jeetje, wat een mooie foto's hebben jullie samen gemaakt. Ze kunnen zo in een glossy. Ik blijf me altijd verbazen over het fenomeen fotogeniek zijn.
Marthy zei…
Ik ook, Wieneke. Want één ding is zeker, ik ben het niet.
Onliemie zei…
Whow! Helemaal fan van 4 en 6! Die vind ik perwoonlijk het mooiste!👍
Onliemie zei…
Ik vind ze ook mooi Maaike! ☺
Onliemie zei…
Ik bedoel uiteraard perssssssoonlijk. Manman.☺
Wietske zei…
Prachtige foto's, wat een mooie blik!