Doorgaan naar hoofdcontent

Huis en tuin voor mezelf


Zondagmorgen en huis en tuin voor mezelf, heerlijk vind ik dat. Mart is gaan fietsen met de twee sportieve dames die in ons vakantiehuis zitten en ik ben benieuwd wie er straks het meest vermoeid thuiskomt. De dames zijn de bergen niet gewoon maar daarentegen is Mart een stuk ouder. 

Ik doe niks, ik lees. Bertie had afgelopen week een recensie over een boek van Jody Picault op haar blog staan en verwees daarin ook naar een ander boek van haar, 'Voor de wolven'. En toevallig had ik net ontdekt dat er een boek van deze schrijfster in mijn boekenkast stond, herkomst onbekend maar ik denk de kringloop. 
En dat bleek dat wolvenboek te zijn wat ik nu aan het lezen ben. Prachtig boek, ik kan het aanraden.
Wat is de blogwereld toch leuk, de ene keer stuit je op een goed recept en een andere keer lees je iets over een boek wat bij jou al jaren ongelezen in de boekenkast staat.


Reacties

Ivy zei…
Neem het er heerlijk van!
Ageeth Mooij zei…
Zo fijn om van alles te delen! Geniet ze!
Onliemie zei…
Oh leuk boek lijkt me. Las al eerder wat van haar. Ze ligt me wel, die schrijfster. Geniet van een zalige dag en Mart was toch eerst boven denk ik? ☺
Wat die blogwereld al niet oplevert! Geniet er lekker van. Voor je het weet staat Mart weer op de stoep!
Marthy zei…
Ha, hij kon ze de baas, Kris.
De blogwereld heeft mij ook al heel veel opgeleverd en ik hoop dat ik daar nog lang de lol van blijf inzien. Lijkt mij een heerlijk boek, famtastisch om te verdwijnen tussen letters. Geniet ervan!
Wat toevallig dat je dit hier schrijft. Ik schreef vanmorgen een boodschap op de blog van Bertie, over het elkaar inspireren en dat ik daar blij van wordt. Leuk, jij dus ook. En zo te lezen nog meer mensen. En binnenkort op mijn blog een bericht hierover, hoe ik ook geïnspireerd werd om een bepaald boek te lezen.
Marthy zei…
Ik heb in de loop der jaren al zoveel opgepikt van mijn medebloggers, Jeanette, echt geweldig.
Marthy zei…
Mooi gezegd El, verdwijnen tussen de letters, heerlijk.
Sjoerd zei…
Ik denk ook dat op deze manier bezig zijn met bloggen de geest actief houdt.
Marthy zei…
Dat weet ik wel zeker, Sjoerd.
marga zei…
Dank voor de tip.
Moet vanmiddag naar de Bib. dus ga ik op zoek naar het boek.
Groeten
Marga
Pippa's Hus zei…
Tijd voor jezelf, zo fijn! XX esther
Ik heb een hele lijst met lekkere recepten en met te lezen boeken. Ook dat is een leuke bijkomstigheid van het bloggen
Marthy zei…
Het wordt je allemaal aangereikt Toos, fijn toch,
Dingen delen, inspireren en geïnspireerd worden, is absoluut het allerleukste aan het blogwereldje!