Doorgaan naar hoofdcontent

Weekendje weg

Toen Mart in november zeventig jaar werd boden de kinderen ons weekendje weg aan, maar dan niet met zijn tweeën maar met zijn allen, dus kinderen en kleinkinderen mee. Omdat we deze winter alle twee zeventig worden en zoveel voor hen doen. Nou ik doe weinig of niets dus die eer ligt volledig bij Mart die altijd wel in een van de huizen van de kinderen bezig is.

Geen leuker cadeau voor ons dan met zijn allen een paar dagen weg. Dat hadden die kinderen van ons goed gezien.

We zitten in een prachtig groot huis in een park in Limburg waar we gisterenmiddag allemaal aankwamen. Wij kregen pas op het laatste moment te horen waar we heen gingen en mochten ook niets doen. Ik bood aan om een lekkere pan chili te maken of  spaghettisaus, vroeg welke boodschappen ik moest meenemen. Maar telkens kreeg ik te horen dat ik me nergens mee mocht bemoeien en dat overal voor gezorgd werd. En echt, ze hebben overal aan gedacht. 

Vanmorgen zijn we met zijn allen naar het zwembad geweest waar Sebas en Luuk wel dertig keer die spannende glijbaan afkwamen. Opa en oma, maar ook kinderen en kleinkinderen genieten, ook van elkaar.

Reacties

miekequilt zei…
Heerlijk!! Wat een enig kado.
Bertiebo zei…
Zouden er betere cadeaus bestaan? Ik denk het niet. Veel plezier
Annelies zei…
Dat is leuk zo, met het hele gezin! En ook nog in een mooie omgeving.
Hopelijk ook nog met mooi weer, alhoewel.....ook zonder dat, zullen jullie vast wel genieten!
KnutzEls zei…
Genieten dus. Dat zijn de cadeaus die blijven!
Emie zei…
Wat een prijsfoto heb je daar geplaatst. Veel plezier met dit mooie cadeau
Wat heerlijk voor jullie en iedereen! Geniet ervan!
Marthy zei…
Helemaal mee eens, dit is voor ons het mooiste cadeau.
Wat een geniet-kado! Veel plezier.
In de weer zei…
Een prachtig cadeau voor jullie, geniet met volle teugen want dat zijn dagen om in te lijsten Marthy.
Sjoerd zei…
Super, dat is pas echt een fijn idee...
Marthy zei…
haha, zo denk ik er ook over, Toos.
Oh wat leuk!

ps lees jij Arabisch?
Onliemie zei…
Wat een geweldig leuk cadeau! Daar kunnen jullie nog lang van nagenieten. En fijn toch zo'n hechte familie!
Marthy zei…
Niet zo blij met die Arabische reactie maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet blokkeren.