Doorgaan naar hoofdcontent

Anders

De foto's die ik neem als ik mijn rondje Bovenkerk loop zijn meestal van mooie boerderijen en de prachtige natuur door de seizoenen heen. Dit rondje ging ik eens met een andere blik kijken en dat leverde aparte foto's op. Een oud scheefgezakt schuurtje maakte door de mooie kleur van die verroeste golfplaten toch een interressante foto.

Hieronder ligt het kuilgras wat 's winters aan de koeien wordt gevoerd. Ja, die zwarte autobanden erop zijn niet echt mooi maar het hoort hier gewoon in het landschap, eigenlijk net zo als een koe dat hoort.

Een paar hortensia's hadden hierin mooi gestaan maar leunend tegen een hekje zijn deze tonnen een beetje in de vergetelheid geraakt.

De boer aan wie dit land behoort heeft nog steeds geen tijd gehad om dat hek goed te repareren. Allerlei halfslachtige pogingen zijn gedaan om het gat te dichten maar echt geweldig is het niet. Maar ik ken hem, dat komt van de winter echt wel goed.

Reacties

Bertiebo zei…
Anders kijken levert supermooie foto's op. Ik vind ze prachtig, een en al sfeer
Judy zei…
Als je kijkt, zie je ineens overal iets moois in! Ik kan niet eens kiezen welke ik het mooist vind.
Sjoerd zei…
Zo zie je maar weer dan een ander aandachtspunt best wel mooie foto's oplevert.
Janny zei…
Oude schuurtjes zijn vaak zo mooi, vooral als ze scheefgezakt zijn.
En anders kijken is ook nog eens leuk om te doen!
Emie zei…
Leuk Marthy, een fotograaf kijkt altijd heel intens en dat is goed op deze foto's te zien.
Hele mooie serie, ik hou ervan, al dat onvolmaakte!!
In de weer zei…
Leuke manier van fotograferen.
Elizabeth zei…
Gave foto's! Imperfection is a form of freedom...