Doorgaan naar hoofdcontent

Shop till you drop

Antwerpen is een echte winkelstad, vooral op het gebied van mode is er een keur aan winkels te vinden. Zelfs mode voor honden maar dan wel voor baasjes met een dikke portemonnee.

De duurste modehuizen worden afgewisseld met meer betaalbare kleding waaronder pop-up stores met hippe kleding, veel vintage en zelfs vintage winkels waar je kleding per kilo kunt kopen. Keus genoeg voor de liefhebber.

We zijn hier in België dus je loopt langs winkels met een uitstalling van bonbons waarvan het water je in de mond loopt. 

Antwerpen en diamanten, het hoort bij elkaar dus ook dit soort winkels zag je veelvuldig.

Het heeft dan wel niets met winkelen te maken maar ook dit beeld hoort bij Antwerpen. Alhoewel... aan de tas te zien had deze man net gewinkeld. 

De titel van dit blogje sloeg niet op ons hoor, wij hebben alles kunnen weerstaan, zelfs de chocolade.

8 december 2021

Reacties

Judy zei…
Zelfs de chocolade...? Ik bewonder je! :)
Sjoerd zei…
Haha, kijke, kijke nie kopen... Maar ik geef je groot gelijk. Volgens mij hebben we allemaal al voldoende.
miekequilt zei…
Heerlijk zo'n winkelstad. Kijken is ook leuk toch?!!
Bertiebo zei…
Toch is het raar, vroeger hield ik echt van winkelen. En zo ineens, al heel wat jaren hoor, was dat over. Nu vind ik het alleen nog leuk om een dagje met mijn dochter te winkelen. Maar dat is dan echt voor de gezelligheid, we lunchen dan uitgebreid en kletsen, maar zij is de enige die winkelt
Edward McDunn zei…
Mooi hoor, van die winkel met bonbons, word ik wél hebberig!
Janny zei…
Die winkel met chocolade zou ik niet voorbij kunnen lopen hoor 😁
Elizabeth zei…
Heerlijk die diversiteit op allerlei gebied in zo'n grote stad. Je kunt genieten met je portemonnee dicht!
In de weer zei…
Wat Bettie zei, herken ik helemaal .
Zo gaat het met onze dochter en mij ook.
Héél gezellig.
Geniet nog van de mooie stad Marthy !
Marthy zei…
Ook bij mij is het over, een dagje winkelen voor mezelf kan ik me niet meer voorstellen.
Op zijn tijd bezoek ik graag een winkelstad maar dan zonder (veel) te kopen.
Lies zei…
Ook leuk om gewoon (genietend) te wandelen...!
Lie(f)s.
Emie zei…
Ook ik winkel, behalve met mijn dochter, al jaren niet meer. Vroeger (oma vertelt) ging ik met vriendinnen, zussen of collega's lekker een dagje winkelen. Zou het de leeftijd zijn of hebben we het absolute verzadigingspunt bereikt?
KnutzEls zei…
Ik winkel ook niet meer. Heb al veel te veel. Misschien de leeftijd....?
Marthy zei…
Ik blijf mode leuk vinden dus koop nog wel eens wat maar dan lekker dichtbij en op ons dorp is die mogelijkheid. Maar ik denk met plezier terug aan de tijd dat ik met mijn zussen een dagje ging winkelen. Wat hadden we altijd een lol!
willy zei…
Gezellig winkelen op de Meir en de aanpalende straten Marthy

kopen doe ik er zelden, maar ik kan best genieten van mooi ingerichte zaken

de diamantwijk blijf ik heel bijzonder vinden, het lijkt wel een andere wereld

prettige dag
bemar zei…
Dat je zelfs toch die heerlijke Belgische bonbons kon weerstaan zeg! On begrijpelijk voor mij ☺