Doorgaan naar hoofdcontent

Verstild Bovenkerk

Toen ik gistermiddag boodschappen had gedaan bleef er nog genoeg tijd over om even te gaan lopen en ik vond echt dat ik dat moest gaan doen. De dag er voor was er met dat mooie weer ook al niet van gekomen, ik had toen midden op de dag een afspraak in het ziekenhuis bij de reumaverpleegkundige. Ze vertelde me van alles over het nieuwe medicijn wat ik ging gebruiken en ik kreeg prikinstructie waarna ik mijn eerste prik bij me zelf zette. Het stelde niks voor, ik voelde het niet eens. Nu maar hopen dat het gaat werken.

Ik ging voor een rondje Bovenkerk en mens, wat was het er mooi. De weilanden met een laagje rijp gaven het geheel wat verstilds. Het was niet helemaal helder maar daardoor zag ik prachtige luchten.

Op de terugweg van mijn rondje fotografeerde ik naar de andere kant, richting Schoonouwen waar de zon onder ging. De lucht kleurde roze aan de horizon.

Hier is dat roze nog beter te zien. De lucht lijkt wel geschilderd, zo mooi. Tevreden kwam ik thuis en legde wel direct een haarband en handschoenen klaar voor vandaag want dan ga ik wandelen met een vriendin en zullen we wat langer onderweg zijn en meer last hebben van de kou.

Reacties

miekequilt zei…
Wat een fotogenieke omgeving. Heerlijk voor jou en wij genieten mee. Veel plezier vandaag!
Prachtig!
Veel kan en durf ik, behalve prikken …
Sjoerd zei…
Heel mooi die verstilde beelden
Emie zei…
Bomen hebben nu ze kaal zijn, ook weer hun eigen charme. Ik hoop dat je ziekenhuisbezoeken wat minder frequent nodig zijn binnenkort.
Judy zei…
Prachtige beelden! Fijn dat het zelf prikken goed gaat. Wees voorzichtig vandaag, want het ijzelt hier in het Oosten.
KnutzEls zei…
Zo mooi overal, werkelijk sprookjesacbtig.
Bertiebo zei…
Wat goed dat je zelf gaat prikken Marthy. Mij lijkt dat best eng! Maar ook wel handig. Je foto's zijn weer zeer fraai
Mooie sfeervolle plaatjes heb je geschoten! Wat fijn dat je kunt beginnen met de nieuwe reuma medicatie en dat je jezelf kunt prikken en dat ook durft! Onze Anne griezelt alleen al bij het idee om dit bij haarzelf te doen dus fungeer ik deze dagen maar als prikzuster!
Lies zei…
Geen schilder kan het zo mooi!
'k Hoop dat het nieuwe medicijn aanslaat!
Lie(f)s.
Marthy zei…
Ik hoop mijn knipkaart voorlopig in mijn tas te kunnen houden.
In de weer zei…
Fijn dat de medische wetenschap zich nog steeds ontwikkeld Marthy.
Elizabeth zei…
Ja, met dit weer mòet je het er van nemen. Voordat je het weet is het weer weer grauw...
Ik vind je foto's zò mooi!
bemar zei…
Ben is sinds kort ook gestart met zich eenmaal per week te injecteren voor de reuma. Hopelijk heb jij er baat bij....Mooi dat rijp- landschap!
Liesbethblogt zei…
Wat is de winter- en Nederland toch mooi!