Doorgaan naar hoofdcontent

Eten aan de brug boven de rivier

Ik had een restaurant besproken vlakbij het eindpunt van onze wandeling en de naam van dat restaurant was '' Le bistrot du Pont'. Dat was dus aan de brug die we in het begin al zagen, een heel leuk plekje met een heerlijk terras boven de rivier.

Nu zaten we op gelijke hoogte van de brug en dat gaf weer een heel ander zicht.

Deze foto nam ik vanaf de brug. Op de voorgrond kun je zien dat men met stenen een geul heeft gemaakt waar de kano's door kunnen. Dat was nodig omdat het water daar op het ogenblik door de droogte te laag staat om te varen.

We namen geen voorgerecht, liever een dessert zeiden we tegen de leuke serveerster. Die worden hier allemaal zelf gemaakt vertelde ze ons. We namen een café complèt en kregen dit voor onze neus gezet. En dat was me toch lekker!

Reacties

Bertiebo zei…
Ja, dat ziet er ook heerlijk uit en dan met zo'n uitzicht...
Judy zei…
Oeh wat ziet dat er lekker uit! En een supermooie locatie!
Niet verkeerd, dat plekje!!
miekequilt zei…
Wat een heerlijke plek en heerlijk eten. Ik geniet echt mee.
Edward McDunn zei…
Foto 3 is echt prachtig, en het café complèt, ziet er schandalig lekker uit.
Janny zei…
Dat ziet er heel lekker uit en op een prachtige plek!
Emie zei…
Wat een sfeer op dat terras en wat een verwennerij voor oog en mond!
Heerlijk! Zowel het uitzicht als ook het terrasje en het dessert. Na zo’n uitgebreid toetje is het natuurlijk wel weer wandelen geblazen om de kilo’s eraf te krijgen😂
willy zei…
de derde foto kan zo aan de muur Marthy

groeten
Sjoerd zei…
Het water loopt me in de mond, te weinig voor de rivier, maar genoeg voor zo'n café complèt.
Gerda zei…
Hi Marthy, leuke plek is dat om te eten. Al jaren volg ik met veel plezier jouw blog en het was leuk geweest om elkaar in Pradons te ontmoeten. Wie weet gaat dat er nog eens van komen.
Hartelijke groet
Marthy zei…
Lijkt me leuk om elkaar eens te ontmoeten, Gerda.
Fijn dat je ons laat meegenieten, heb mooie herinneringen aan de Ardêche.
Jolande zei…
Een schitterend uitzicht en dan zoiets lekkers,wat wil je nog meer.