Doorgaan naar hoofdcontent

Keep Breathing

Weer zo'n overlevingsdrama zou je denken maar ik vond deze miniserie op Netflix heel goed. Liv, een jonge advocate uit New York is de enige overlevende als een klein vliegtuigje neerstort te midden van de Canadese wildernis.

 Zij moet de strijd aangaan met zowel een meedogenloze wildernis als met persoonlijke demonen uit het verleden om in leven te blijven.

De spanning bleef in het verhaal ondanks de vele flashbacks, de natuuropnames waren prachtig, een aanrader voor een of twee avondjes kijkplezier (zes afleveringen van een half uur).

Dat is voor mij genoeg, wij zijn geen liefhebbers van series. Op Vera na, ook de herhalingen kijken we.

Reacties

Sjoerd zei…
Te lange series kijken we ook niet, of het moeten echt gescheiden stukken zijn. Deze zet ik even op mijn kijklijst.
Anoniem zei…
Wordt genoteerd. Bedankt voor de tip.
miekequilt
Bertiebo zei…
Ja deze noteer ik ook. Maar ik ga eerst maar weer eens naar Virgin River
Jolande zei…
Sinds we hier wonen heb ik Netflix en kijk ik 's avonds series. Deze zal ik op mijn lijst zetten.
Judy zei…
Geen Netflix hier, dus deze zie ik niet. Maar ik zie series genoeg, vaak van de BBC.
Emie zei…
Genoteerd ( voor de wintermaanden).
Deze wil ik nog wel gaan kijken inderdaad! Ik ben benieuwd!
bemar zei…
We zoeken het op. Wij zijn wel echte serie kijkers in de winter.......