Doorgaan naar hoofdcontent

Mooi geschilderd

Tijdens een van onze fietstochten kwamen we een een parkeerplaats voor campers tegen vlak voor La Voulte. Hier was een schilder bezig geweest, overal waren mooie muurschilderingen gemaakt, zelfs op het bord wat aangaf dat men hier met zijn camper kon staan.

Op het elektriciteitshuisje was de brug over de Rhône afgebeeld.

En hier de oude hoogovens van La Voulte.

Alle bezienswaardigheden kwamen aan bod in deze muurschilderingen.

De kastanjes waar de Ardèche zo bekend om is.

Aandacht voor de weekmarkt.

En voor de groene route waar we op fietsten, La  Dolce Via.

Zo leuk gedaan allemaal, ik werd er helemaal vrolijk van toen ik die huisjes met die schilderingen liep te fotograferen. Mooi om te zien dat ook in onze omgeving hier in Frankrijk steeds meer muurschilderingen gemaakt worden. Kan het alleen maar toejuichen.

Reacties

Emie zei…
Geweldig, wat zijn ze mooi gemaakt en ik kan me je vrolijkheid helemaal voorstellen.
miekequilt zei…
Wat een mooie schilderingen. Daar wordt een mens toch vrolijk van. Heb je nog iets over de schilder kunnen ontdekken?
Marthy zei…
Jammer genoeg niet Mieke maar de stijl doet me denken aan een schilder die hier in een gehucht vlakbij woont en waar ik al meer werk van heb gezien.
Bertiebo zei…
Leuk werk. Vooral die brug is mooi gedaan inderdaad
Sjoerd zei…
Strak werk van die Muralist. Daar zitten heel wat uren schilder- en spuitwerk in.
willy zei…
mooi werken zijn dit Marthy..


die iets tonen over de Ardèche

prettige zondag
Jolande zei…
Ik hou erg van murals en deze vind ik heel erg mooi. Wat een leuke manier om bezienswaardigheden in de verf te zetten :-)
Prachtig gezicht. Wat leuk gedaan.
Ze zijn goed in muurschilderen daar in jullie streek.