Doorgaan naar hoofdcontent

Feestverlichting

Dat is nou een leuk welkom, in Stolwijk staken ze vanmorgen de feestverlichting voor ons aan, een prachtige regenboog ter ere van het feit dat we weer terug waren van het Franse land. Toen ik vanuit bed de huiskamer inliep zag ik hem aan de hemel staan. Een buurman vertelde dat er later ook nog een dubbele te zien was maar toen stond ik al onder de douche.

We vertrokken gistermorgen om zes uur uit Le Serret en het bleek een lange dag te worden. Veel regen en veel wegwerkzaamheden. Maar we maken er nooit een probleem van, zijn altijd weer blij dat we gezond en wel weer thuisgekomen zijn.

En de Stolwijkse kerktoren staat ook nog steeds scheef constateerden we, aan ons uitzicht is dus niets veranderd en dat is goed. Ondertussen heeft Mart vanmorgen de auto leeggeruimd en heb ik mijn best gedaan om alles weer een plekje te geven en dat is aardig gelukt. Ik ben ook al even bij mijn supermarkt geweest waar ze blij waren om mij weer te zien. Zo pakken we het Stolwijkse leven weer op maar niet voor lang want er komt een kleine onderbreking.

Reacties

miekequilt zei…
Welkom terug. Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. En binnenkort weer op pad? Fijn vooruitzicht.
In de weer zei…
Dat is ook het fijnst, gezond en wel weer thuis.
En wat een welkom !
Janny zei…
Fijn dat jullie weer veilig thuisgekomen zijn, het blijft een lange reis.
Elizabeth zei…
Heerlijk om weer zo welkom te zijn!
Dat is toch leuk wakker worden met die mooie'feestverlichting'!
Jammer dat jullie reis veel regen en werkzaamheden kende maar......weer veilig thuis gekomen en dat is het belangrijkste!
Sjoerd zei…
Dat is een mooi begin. Welkom terug.
bemar zei…
Het was een prachtig gezicht, die regenboog. Ik zag hem een paar maal vandaag.
Bertiebo zei…
Ja die was speciaal voor jullie, kan niet missen. Fijn om weer thuis te zijn?
Emie zei…
Fijn thuiskomen zo! Hoop dat de onderbreking een leuke is?
Dat ziet er allemaal beloftevol uit zo in ons natte kikkerlandje!!
Judy zei…
Wat een mooi welkom!
Lies zei…
Wat een welkom!
Lie(f)s.
KnutzEls zei…
Weer veilig thuis, dat is ook weer fijn.
Jan uit Perth zei…
Gaaf hoor, want een mooier welkom kun je je toch niet voorstellen?
Edward McDunn zei…
Toch ook wel weer fijn om thuis te zijn, en al helemaal met zo'n feestelijk onthaal.
Ook fijn om weer thuis in Nederland te zijn.........