Doorgaan naar hoofdcontent

Mooie blommen

Deze vrolijke blommen kregen wij van een vriendin. Dit boeket is gemaakt van gerecycled karton en bedrukt met plantaardige inkt en blijft eeuwig bloeien. Staat zo leuk in de vaas die mijn kapster en tevens beeldhouwster Lenny voor mij maakte. Het zorgt echt voor een vrolijke noot in onze kamer en is heel geschikt voor de afwisseling met een natuurlijk boeket.

Het boeket wordt plat geleverd en je zet het zelf in elkaar. Ik drukte ze uit de twee mallen die goed verpakt zaten in de map links.
 

Reacties

Sjoerd zei…
Dat ziet er super fleurig uit...
Emie zei…
Wat een origineel cadeau!
Jolande zei…
Wat origineel zo'n bos bloemen.
Ik liep heel erg achter met het lezen van je blogjes (door de komst van Jasmine :-) en Covid :-( ) maar gisteren heb ik in bed alles liggen lezen.
Ik heb enorm genoten van de verhalen van jullie fietstocht en de prachtige foto's.
Ergens zag ik een fietsje aan de muur, daar heb ik er, toen we in Parijs woonden, ook een stel van gezien. Dat was ook een street art project, om het fietsen in de stad te vieren, maar ook op de gevaren te wijzen.
Judy zei…
Super origineel!
Janny zei…
Wat leuk, zo hoef je nooit met een lege vaas te zitten!
miekequilt zei…
Een uitkomst voor iemand zoals ik , superallergisch voor bloemen. Nou ja, voor hun reuk. En deze zijn ook super kleurig.
In de weer zei…
Een leuk cadeau Marthy en ik zie meteen weer mogelijkheden om de mallen nog te gebruiken.
Heb je er nog meer plezier van.
Mooie foto maakte je ervan.
Bertiebo zei…
Origineel is het zeker. En vrolijk ook!
Elizabeth zei…
Wat leuk! Deze vorm van bloemen geven kende ik nog niet...
En je kunt ze steeds weer uit de kast halen!