Doorgaan naar hoofdcontent

Montpellier gaat in de herhaling

Fietsend op weg naar Montpellier vanaf de kust vonden we langs de oever van de rivier de Lez een hippe en creatieve locatie, die in no-time dé hotspot van de hipsterscene is geworden: Marché du Lez. Ik had er over gelezen dus we gingen er even een kijkje nemen.

Op het openluchtterrein zagen we originele, grappige en stoere  gebouwen. Overal winkeltjes, leuke foodtrucks, restaurants, brocantezaakjes en cafés. 

Het was nog rustig op het terrein, we waren eigenlijk te vroeg. Ik kan jullie maar één foto laten zien, de andere die ik maakte zijn mislukt, ik had de zon pal tegen. Hier willen we nog wel eens heen om dat goed te maken en alles op ons gemak te bekijken. En natuurlijk om er een hapje te eten.

Ik heb eens op Google Maps gekeken en het is voor ons tweeënhalf uur rijden met de auto naar Montpellier. In de stad zelf wil ik ook nog het een en ander zien dus volgend jaar gaan we hier een uitje van maken. We blijven plannen maken!

Reacties

Edward McDunn zei…
Dat ziet er veelbelovend uit, een bezoekje waard hè?
In de weer zei…
Heb ook even gegoogeld.
Ziet heel gezellig uit, aardig sfeertje !
Janny zei…
Wat ziet dat er mooi uit, lijkt me erg leuk om te bezoeken.
Sjoerd zei…
Plannen maken is leuk toch, zo heb je altijd wat in het vooruitzicht. Ziet er ook heel creatief uit.
Emie zei…
Altijd fijn om plannetjes te hebben...
Judy zei…
Zeker een toekomstig bezoekje waard!
Ik kan me voorstellen, dat je die stad al in je planning zet, leuk!
willy zei…
en zo raakt je planning vol Marthy

groeten
Lies zei…
Wordt boeiend!
Lie(f)s.
Bertiebo zei…
Plannen maken... behalve leuk ook belangrijk, denk ik
miekequilt zei…
Wat een leuke foto’s. Daar zou ik ook wel eens heen willen.