Doorgaan naar hoofdcontent

Zondagmorgen op het plein in Sète

Toen ik naar een overnachtingsadres zocht in Sète kreeg ik overal te horen dat ze vol zaten, ik heb zeker wel zeven adressen gebeld. Het was voor een zaterdagavond en dat maakte het natuurlijk wat moeilijker. Toen ik La Maison Vert belde vertelde de eigenaresse dat ze nog één appartement vrij had. De prijs was wat pittig maar ik had geen zin om verder te zoeken dus we namen het. Een pluspunt was dat er ook een stalling voor de fietsen was, dat is wonderwel op alle overnachtingsadressen gelukt.

 
Voor een pittige prijs krijg je ook wat. Een schitterend appartement met alles er op en er aan.

Zelfs de voordeur was mooi!

We vertrokken gisteren later dan gepland wegens gedoe met de treinen. Hadden we in ieder geval de tijd om rustig te ontbijten in het leuke tentje onder ons appartement. Met een croissantje, koffie en een glas vers sinaasappelsap zaten wij daar heerlijk te genieten van de zondagsrust op het mooie plein.

Morgen vertel ik hoe de rest van de dag verliep.
We waren beslist nog niet thuis!

Reacties

In de weer zei…
Toen wij jaren geleden van Nederland naar Frankrijk fietsten, konden wij gelukkig ook altijd onze fietsen stallen.
In een schuurtje, garage, in de hal, er was altijd wel ergens plaats, ja zelf gewoon binnen in een restaurantjes waar we net hadden gegeten en waar we ook een kamer hadden. We waren de laatste gasten en de fietsen mochten we gewoon naast de bar laten staan. Grappig toch !
Emie zei…
Het groene huis ziet er inderdaad heel aantrekkelijk uit. Enne...wie verre reizen doet, kan veel verhalen. Ik ben benieuwd.
willy zei…
dat ziet er daar wel aantrekkelijk uit Marthy

en alles heeft zijn prijs

prettige dag
Sjoerd zei…
Met zo'n "last minute" heb je toch mooi gescoord.
Judy zei…
Mooi apartement! Ben benieuwd naar het laatste stuk van jullie reis.
miekequilt zei…
Wat een leuk groen huis. Een heerlijke plek lijkt me, vooral met dat leuke café beneden. Ik ben heel benieuwd naar de rest van jullie terugreis.
Het is een kleurig geheel, niet alleen groen, maar ook rood en blauw. En waarschijnlijk op de andere kamers nog andere kleuren. Dat van de fietsen is heel fijn, je moet er niet aan denken dat ze er de volgende morgen niet meer staan.
Margriet zei…
Mooi groene kleur. De kamer kan toch niet tippen aan die van jullie in het vakantiehuis!
Elizabeth zei…
Zo'n mooi appartement hadden jullie beslist verdiend na al dat bikkelen!
Wat ziet het er mooi en gezellig uit. Even heerlijk je een toerist voelen.
En nu de terugreis; ik dacht hoppa met de trein naar huis...
Maar er komt nog een staartje geloof ik...