Doorgaan naar hoofdcontent

Broer

Begin deze week kregen we de bevestiging dat een jongere broer van mij ongeneeslijk ziek is en niet lang meer heeft te leven. Het is niet te beschrijven wat dit met je doet, ik ben er kapot van. Mijn broer en zijn kinderen hebben zware jaren achter de rug en het leek eindelijk weer wat beter te gaan voor hen. Het is zo oneerlijk allemaal. 

Als familie zullen we moetenen accepteren om alweer een broer of zus te moeten missen, we zijn met steeds minder om herinneringen te kunnen delen.   

Maar voorlopig kunnen we het nog goed hebben met elkaar. Dinsdag zijn een zus en ik samen met onze partners  en een broer van ons bij hem op bezoek gegaan in het ziekenhuis. We hebben met z'n zessen om een grote ronde tafel gezeten in een huiskamer en over van alles gepraat, moeilijke zaken gingen we uit de weg. Hij genoot er zichtbaar van.

Reacties

Bertiebo zei…
Dat is ontzettend verdrietig, Marthy. Nogmaals sterkte gewenst voor je broer en jullie allemaal. Fijn dat jullie het kunnen delen, SAMEN!
Judy zei…
Wat fijn dat jullie konden praten en herinneringen ophalen met zijn allen. Verdrietig nieuws. Veel sterkte voor jullie allemaal.
Annelies zei…
Wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte voor jullie familie.
Mevrouw W. zei…
Vreselijk! Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Sjoerd zei…
Ik kan me voorstellen dat je leven dan even op zijn kop staat, ik wens jullie allen veel sterkte in de moeilijke periode.
In de weer zei…
Wat een verdriet Marthy, sterkte voor jullie allemaal.
Fijn dat jullie met z’n allen nog mooie herinneringen hebben gedeeld.
miekequilt zei…
Vreselijk Marthy. We wensen jullie heel veel sterkte.
Elizabeth zei…
Oh, wat erg! Zoiets raakt je in het diepst van je bestaan.. ik weet er helaas alles van.
Sterkte hoor!
Emie zei…
Het is verschrikkelijk.
Fijn dat jullie elkaar helpen in deze zware periode en dat je broer daarvan kan genieten, samen in harmonie is op zulke momenten zo belangrijk.
KnutzEls zei…
Veel sterkte Marthy.
Irene zei…
Wat een heel verdrietig nieuws, zoiets raakt je in het diepst van je ziel, je bestaan.
Fijn dat jullie het met elkaar kunnen delen, samen zijn.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Inge
Charlie zei…
Wat een slag voor jullie broer , net nu je denkt het leven gaat weer beter! Het leven is zo onvoorstelbaar . Heel fijn dat jullie allen er voor hem kunnen zijn! Heel veel moed en sterkte gewenst.
Wat een slag voor je broer en jullie familie. Koester de mooie momenten die je nog samen hebt! Sterkte gewenst!
Ger zei…
Het leven kan hard zijn.Zeker wanneer je te horen krijgt dat een jongere broer ongeneeslijk ziek is.
Wens jullie samen veel kracht en sterkte in deze moeilijke tijd.
Vera zei…
Marthy en Mart, wat ontzettend verdrietig, vooral als mensen een zware periode proberen af te sluiten, dan gun je hen eindelijk meer geluk.
Ik wens jullie allen heel véél sterkte.
Groet Vera
Wat een vreselijk bericht. Ik kan me voorstellen dat heel de familie uit het lood is geslagen. Vooral na een moeilijke tijd. Dit ook nog op je bord... Fijn dat jullie er voor elkaar zijn. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen ♥
Anoniem zei…
Veel kracht en sterkte wens ik jullie.
Marja
Wat een verdrietig nieuws …. Ik weet nooit goed wat dan te zeggen, kan jullie alleen sterkte wensen
willy zei…
heel verdrietig nieuws

ik wens jullie allen veel sterkte toe
Josephine zei…
Wat een ontzettend verdrietig bericht Marthy, wens jullie samen
heel veel sterkte toe. Fijn dat jullie samen nog mooie herinneringen
hebben gedeeld.
Lies zei…
Een troostende omarming uit Brugge.
Lie(f)s.
Jan uit Perth zei…
Sterkte allemaal, en "samen de schouders eronder" is heel goed.
Yova zei…
Och... wat erg voor je broer. Het is zeker verdrietig voor jullie. Toch hebben jullie mooie herinnering hebben gedeeld. Ik wens jullie heel veel sterkte!!!Veel kracht!!!!
Het samen kunnen zijn is op zulke momenten het fijnste dat er is.
Sterkte gewenst voor jou en je hele familie.
pieke zei…
heel veel sterkte gewenst, ik hoop dat het jullie gegund is er nog een mooie tijd van te maken.
Jolande zei…
Wat verdrietig Marthy, ik kan niets anders doen dan jou en je hele familie heel veel sterkte wensen.
Marietje zei…
Dit is heel verdrietig. Veel sterkte.
bemar zei…
Wat een verdrietig nieuws, veel sterkte voor jullie allemaal!
Wat een verdrietig nieuws Marthy. Veel sterkte toegewenst allemaal. xxx