Doorgaan naar hoofdcontent

Het is goed

Verleden week maandag is mijn broer in een hospice opgenomen, hij ging hard achteruit. De woensdag daarop waren Mart en ik bij hem op bezoek en we hebben met zijn drieën nog fijn kunnen praten. Hij gaf wel zeer beslist aan dat het genoeg was, dat hij niet meer verder wilde.

Vrijdag werden we opgeroepen om afscheid van hem te nemen en tegen de avond werd hij in slaap gebracht. Gisteravond is hij vredig overleden, in diepe rust. Het is goed, zo wilde hij het.

We zullen er vrede mee moeten hebben dat we ook hem zullen missen.

Reacties

Mevrouw W. zei…
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Judy zei…
Gecondoleerd, Marthy.
Bertiebo zei…
Het verlies is er.Toch is het mooi dat je dat kunt zeggen: het is goed. Sterkte en hou je vast aan de herinneringen
Yova zei…
Gecondoleerd voor jullie en familie. Je broer kon net zeggen...op die punt. Ik wens heel veel sterkte.
miekequilt zei…
Wat vreselijk verdrietig voor iedereen. Fijn dat je broer aan het eind op een mooie eigen plek kon zijn.
Sterkte voor jou, Mart en iedereen om hem heen.
Marietje zei…
Gecondoleerd Marthy. Het is altijd verdrietig voor de achterblijvers maar je broer heeft rust.
Veel sterkte met dit grote verlies.
Ton zei…
Hoi Marthy en Mart, Gecondoleerd met het overlijden van jullie broer en zwager. Met groetenTon
Marthy, gecondoleerd met het verlies van je broer. Veel sterkte de komende tijd.
Emie zei…
Gecondoleerd Marthy. Dat is toch snel gegaan. Maar mooi dat hij in vrede is overleden en je op een waardige manier afscheid hebt kunnen nemen. Sterkte ook voor de komende tijd.
Anoniem zei…
Gecondoleerd ,toch fijn dat hij zijn eigen keus heeft kunnen maken .

Esther.
Elizabeth zei…
Wat is dat snel gegaan... Gecondoleerd met het verlies van je broer en sterkte gewenst om dit allemaal te verwerken!
Janny zei…
Heel verdrietig, gecondoleerd met het verlies. Fijn dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen, ik wens jullie sterkte voor de komende tijd.
Gecondoleerd met dit verlies in de familie.
Gecondoleerd en sterkte gewenst.
Ger zei…
Ik wens jullie veel kracht en sterkte bij het verwerken van dit verdriet.
Jolande zei…
Gecondoleerd Marthy.
Ik hoop dat jullie wat troost kunnen vinden in de mooie herinneringen die jullie hebben.
Edward McDunn zei…
Ach, gecondoleerd en sterkte gewenst hoor.
Anoniem zei…
Gecondoleerd en sterkte....
Marja
Gecondoleerd met het verlies van je broer. Heel veel sterkte gewenst ♥
Sjoerd zei…
Mijn oprechte deelneming en ik wens jullie veel sterkte bij dit verlies.
Lies zei…
Lieve omarming.
Lie(f)s.
Petra zei…
Sterkte.
Josephine zei…
Gecondoleerd Marthy, een groot verlies.
Wens jullie heel veel sterkte toe 🧡
Jan uit Perth zei…
Gecondoleerd en "may he Rest In Peace", zoals ze hier zeggen.
marga zei…
Gecondoleerd Marty.
Fijn dat jullie liefdevol afscheid hebben kunnen nemen en wens jullie heel veel sterkte toe.
bemar zei…
Gecondoleerd met jullie verlies en sterkte in de komende tijd
In de weer zei…
Een liefdevol afscheid, verdriet zal er zijn, maar de mooie herinneringen aan hem zijn blijvend, sterkte.
Ik vind het mooi dat hij het oké vond om te gaan en dat jullie in alle rust afscheid konden nemen.
Veel sterkte gewenst.
Lieve groet,
Akkelien
willy zei…
mijn welgemeende deelneming bij dit verlies Marthy
Gecondoleerd lieve Marthy en heel veel sterkte toegewenst xxx
Vera zei…
Héél verdrietig, ik wens jullie sterkte met het verlies van jouw broer en zwager
Groet Vera
Vera zei…
Marthy en Mart, het is héél verdrietig, dat jouw geliefde broes en zwager is overleden. Ik wens jullie sterkte
Groet Vera
Dag Marthy,
mijn deelneming met het overlijden van je broer.
Michiel