Doorgaan naar hoofdcontent

Jarige vriendin

Mijn vriendin Stan verjaarde afgelopen week en omdat ze 75 een mooie leeftijd vond gaf ze een feestje. Zussen, nichten, vriendinnen en haar kinderen kwamen bijeen voor een heerlijke lunch. We waren met zijn twintigen en het was natuurlijk geweldig om iedereen weer te zien, zo vertrouwd allemaal. Zoals ik wel meer verteld heb op dit blog kennen wij elkaar al van de kleuter- en lagere school en in onze tienerjaren werden we vriendinnen en dat is nooit meer gestopt. 

Heerlijk bijgepraat met verschillende mensen, afspraken gemaakt en tegen Stan gezegd dat ik zodra ik weer kan auto rijden na haar toekom met een pakje zeer oude brieven uit mijn schatkist waar zij heel nieuwsgierig naar werd.

Reacties

Bertiebo zei…
Ja dat vertrouwde in zo'n relatie, dat is zo mooi.
Mevrouw W. zei…
Die taart... heerlijk!
Het is mooi als vriendschappen zo lang blijven bestaan. Maatjes voor het leven.
Sjoerd zei…
Mooi toch, zo'n trouwe vrienden. Die heb je voor het leven.
In de weer zei…
Mooi zo’n lange vriendschap.
Wat heb je dan mooie en vele herinneringen om op te halen.
Lief en leed om te delen, prachtig.
Een vriendschap om te koesteren en dankbaar voor te zijn!
Judy zei…
Mooi is dat, zo'n lange vriendschap! Sommigen uit mijn oudklasgenotengroepje ken ik ook al zo lang.
Emie zei…
Zo dierbaar, dit soort lange vriendschappen. Wat zullen jullie genieten van de brieven die weer een hoop herinneringen zullen ophalen.
Ger zei…
Die feestjes en samenkomsten moet je koesteren en zeker niet overslaan.
Heb in de afgelopen jaren van meer lieve dierbare goede vrienden voorgoed afscheid moeten nemen dan dat er over zijn gebleven.
Dan wordt het herinneringen delen steeds minder in een mensenleven,helaas.
Jolande zei…
Wat bijzonder zo´n vriendschap.
Wat fijn om daar bij te kunnen zijn. Zo'n vriendschap moet je koesteren.
Janny zei…
Dat is mooi, zo'n lange vriendschap, fijn om met elkaar te vieren.
KnutzEls zei…
Zo'n la ge vriendschap is bijzonder. Fijn om dat samen te vieren.
miekequilt zei…
Mooi, zo’n vriendschap. Wat leuk om dat zo uitgebreid te vieren.
Lies zei…
Koesteren, zo'n vriendschap!
Lie(f)s.
Hoe bijzonder zo'n lange vriendschap!