Doorgaan naar hoofdcontent

Jarige

Gisteren was Mart jarig, hij werd 75 jaar. Een prachtige leeftijd, een kroonjaar. De foto is van de zomer genomen in Le Serret tijdens een feestje. Naast hem zat buurman Jean-Pierre in dezefde houding met ook een lach op zijn gezicht. Ze zeggen allebei niet veel deze mannen, stille genieters.

We hadden zondag zijn verjaardag al gevierd met de kinderen en kleinkinderen en dat vonden we deze keer voldoende. Ik wil me lichamelijk niet te druk maken maar bovendien speelt er iets zorgelijks in mijn familie, daardoor stond mijn hoofd er niet naar dus we hebben het rustig gehouden. Omdat ik een cadeautje nodig had voor een jarige vriendin wilde ik wel even naar Gouda waar ik een leuk winkeltje weet. Het was niet te ver van de parkeerplaats dus voor mij goed om te doen. Gelukkig slaagde ik.

En wat ook meetelde, aan de overkant van dat winkeltje zit een lunchrestaurant waar ze de allerlekkerste broodjes serveren. Behalve die lekkere broodjes zit je er heel sfeervol, kijk hier maar even.

Zo hebben we samen toch nog een beetje Mart zijn verjaardag gevierd.

Reacties

Bertiebo zei…
Van harte gefeliciteerd met je jarige man, Marthy. Bijzonder om deze leeftijd in gezondheid te bereiken. Ik hoop verder dat datgene waar je je zorgen om maakt, goed komt.
Sjoerd zei…
Toch een bijzonder moment, driekwart eeuw oud worden en in goede gezondheid neem ik aan. Proficiat Mart.
Yova zei…
Van harte gefeliciteerd met je manlief. Mooie leeftijd. Het ziet goed uit op dec leeftijd. Leuke versierde fiets staat daar. Jullie hebben lekker broodjes gegeten. Leuk gedaan! Fijne dag.🎂
Judy zei…
Gefeliciteerd met Mart, Marthy! Leuke foto!
In de weer zei…
Hartelijk gefeliciteerd met de jarige Mart, wat fijn om het toch maar weer, samen met de aanhang hebben mogen vieren
Sterkte met wat in de familie nu niet zo goed gaat.
KnutzEls zei…
Van harte gefeliciteerd met Mart. Rustig samen, fijn zo.
Emie zei…
Gefeliciteerd voor Mart en de hele familie. Wat naar dat er zorgen zijn die het feestelijke gevoel overstemmen.
En dat leuke restaurantje daar heb ik samen met jou ook gezeten.
miekequilt zei…
Gefeliciteerd Mart met deze bijzondere verjaardag. Jullie hebben het heerlijk met het gezin gevierd op een leuke plek.
Elizabeth zei…
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man. En wat een mooi plekkie daar in Gouda...
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Op naar een volgend, hopelijk in goede gezondheid jaar er bij!
Jolande zei…
Gefeliciteerd met de verjaardag van Mart.
Ik hoop dat waar je je zorgen over maakt goed zal komen.
Gefeliciteerd met Mart. En sterkte met de zorgen in de familie.
Ger zei…
Hartelijk gefeliciteerd voor en met de jarige Mart.
Zorgen in de familie kan er behoorlijk inhakken,hopelijk komt het weer goed🤞
Wij zitten momenteel ook weer in spanning ivm onderzoeken en uitslagen.
Vera zei…
Nog van harte gefeliciteerd Mart en nog vele gezonde jaren samen!
Groet Vera
Gefeliciteerd met je man. En 2x vieren is nooit weg. Sterkte met de familieomstandigheden.
Janny zei…
Van harte gefeliciteerd met Mart! Zorgen in de familie, daar kan ik over meepraten, sterkte!
Nog van harte met en voor de jarige Mart!
Jan uit Perth zei…
Gefeliciteerd met je kroonjaar, Mart ;-)!
willy zei…
welgemeende gelukwensen !
Lies zei…
GefeLIESiteerd!
bemar zei…
Geef mijn felicitaties maar aan Mart, wat is hij nog fit op 75 jarige leeftijd! Sterkte met wat er speelt in de familie!