Doorgaan naar hoofdcontent

Gastblog

In de twee dagen dat Martine de Ardechoise reed maakte ze veel foto's die ze me toe stuurde. Ze waren zo leuk en gaven zo'n mooi beeld van wat er onderweg in al die dorpen van de Ardèche wordt georganiseerd voor de fietsers dat ik haar vroeg of ik ze mocht gebruiken en dat was goed dus ik geef haar hier een gastblog.

Martine: Wat een mooie tocht hadden we! Lang gedaan over 120 km, ook omdat we het grootste deel omhoog gingen maar vooral omdat we bijna in alle dorpen zijn gestopt.

Al die vrijwilligers die daar klaar staan met hun hapjes en drankjes, soms complete maaltijden.
Het is bijna onbeleefd om dan door te fietsen.

De beste reclame voor de Ardèche, geweldig om mee te maken.


Alles is versierd, muren, huizen en heel veel oude fietsen, hier eentje met brem.

Er werd van alles uitgebeeld, wat het allemaal voor betekenis heeft doet er niet aan toe, het is harverwarmend.


Overal orkestjes.

Goed aangekomen. Prachtige rit. Wat een enthousiasme!

Reacties

Yova zei…
Het ziet daar gezellig uit. Leuke orkest om te daar te spelen. Gelukkig is alles goed gegaan. Wat daar toch veel te doen. Mooie foto's. Ziet dames leuk uit. Fijne week.
Judy zei…
Leuke reportage van een mooi evenement! Zie ik jullie daar nou op de bovenste foto?
Marthy zei…
Wij waren er niet bij, Judy.
Sjoerd zei…
Hoe ze het ervaren hebben straalt er gewoon vanaf. Mooie reclame voor een van de mooiste streken in Frankrijk.
In de weer zei…
Martine heeft de sfeer goed in beeld gebracht !
Emie zei…
Heel bijzonder die organisatie van zo'n groot evenement met al die vrijwilligers!Leuk om dat via een gastblog te lezen!
miekequilt zei…
Wat een leuk idee, een gastblog. En goed geslaagd hoor. De feestvreugde, gezelligheid en enthousiasme straalt er vanaf.
Ja dat kunnen de Fransen wel, feestjes bouwen in hun dorp, lekker eten, muziekje er bij..... en genieten maar !
Chapeau voor alle vrijwilligers die daar altijd zo’n feestje van maken! Èn natuurlijk voor jouw gastblogger, zowel voor haar mooie sfeerfoto’s als voor haar fietstocht!
Charlie zei…
Een hele kleurige onderneming!
Edward McDunn zei…
Daar is veel te zien en te doen hoor, lief van Martine, dat je dit mocht plaatsen.
Ger zei…
Wat een geweldig groots wielerfestijn.Aardig wat sportieve en gespierde kuiten…..maar ik loop toch meer warm voor de eerste foto met glazenpot vol met Hokjespeul - Astragalus,lang geleden dat ik die tegenkwam.
Jolande zei…
Ik vind dit gastblogje van Martine erg leuk!
Lies zei…
Zo écht, zo gastvrij, zo feestelijk blij...!
Lie(f)s.
Wat een happening!
willy zei…
Knappe feestelijke foto's in je gastblog

ik wou dat ik erbij was