Doorgaan naar hoofdcontent

Camping met fijne sfeer

Schoondochter Wietske wilde graag de camping van Intre bekijken voor vrienden die interesse hadden om daar met hun tent te gaan staan. Het is bij ons vandaan een fijne wandeling naar de overkant van de vallei, maar dan moeten we eerst even dalen en dan weer stijgen, we wonen tenstlotte wel in de bergen van de Ardèche. Ik heb dit al ik weet niet hoeveel keer gelopen en telkens weer blijft het landschap rond Intre me verrassen, zo mooi is het.



Camping Folastère is wat alternatief maar verzorgd, leuk, gezellig klein en de mensen die de camping runnen zijn geweldige lieverds. Op de camping een mooi zwembad en het uitzicht rondom is prachtig. Het gehucht Intre stelt verder niet veel voor wat huizen betreft maar de natuur is er prachtig. Als ik er niet vlakbij deze plek een huis had zou ik er samen met Mart zo mijn tentje neerzetten.





Reacties

miekequilt zei…
Ik ben dol op adressen van leuke campings. Deze gaat in mijn campingmapje. Bedankt voor de tip.
Sjoerd zei…
Inderdaad een hele mooie omgeving.
Pippa's Hus zei…
Ziet er inderdaad prachtig uit! XX Esther
In de weer zei…
Om te onthouden !!!
Vera zei…
Upali en ik zijn er destijds ook naartoe gewandeld en daar verrast door één van de Nederlandse eigenaren en heel gastvrij ontvangen. Hij heeft ons veel laten zien en is ontzettend creatief. Ik was zeer onder de indruk van de bouw van hun huis, wat veel weg had van een yurt, maar dan van hout/boom-stammen/takken geïntegreerd in de rotsen. Geweldig
Marthy zei…
Wij hebben ook al een keer een kijkje bij en in zijn huis mogen nemen, Vera, het is nu helemaal klaar.