Doorgaan naar hoofdcontent

We vorderen

Dit doet dus een laserapparaat en op de foto hieronder kun je zien hoe het ding eruit ziet. Je zet hem waterpas en dan meet hij rondom, horizontaal maar het kan ook verticaal. We gebruikte hem om de oppervlakte van ons terras enigzins vlak te krijgen en dat is redelijk gelukt.



Vanmiddag is er een gehuurde trilmachine over heen gegaan en daarna zijn er meters gronddoek vastgezet. Tot zover vandaag. Nu moeten er nog een paar!!! kruiwagentjes gravier (een mengsel van split en leem) op gestort worden. Morgen weer een dag.


Reacties

Jeanne zei…
Jeetje, ik wist niet dat er zo'n laserapparaten voor dit doeleinde bestonden. Heel handig voor het egaliseren. Nog even volhouden en jullie plateau is klaar! Succes.
Marthy zei…
Handig ding hè? Ik heb de foto's van de laser speciaal voor jou genomen;-)
Emie zei…
Nou, ik ben er ook blij mee hoor, met die foto van dat laserding. Wat zijn jullie toch handig!
Marthy zei…
Die eer gaat naar mijn echtgenoot, ik geniet er van mee.
Elizabeth zei…
Wat heb je toch een ontzettend handige man! Je moet het ook net maar weten van zo'n apparaat... Dat gaat een geweldig fijn terras worden! Succes met het vervolg...

Groetjes, Elizabeth
Marthy zei…
Hij is superhandig, heeft veel geleerd van de bouwvakkers die we ingehuurd hadden tijdens de grote verbouwing en leert ook nog steeds van zoon Bas. Leuk meegenomen, zo'n familie.
Pippa's Hus zei…
Wat word het terras heerlijk groot! En dat uitzicht! XX Esther
Marthy zei…
Ja, Esther, we hebben daar een heerlijk uitzicht.
Sjoerd zei…
een prima Jeu de Boules baan wordt dat. Het hele dorp heb je straks op bezoek...
Onliemie zei…
Veel werk maar dat wordt een prachtplek met een allerprachtigst uitzicht!
Handig! Moet ik mijn man laten zien.
Marthy zei…
De jeu de boulesbaan ligt eronder maar als we dan spelen kan het hele dorp op dit terras.
Marthy zei…
Ik kan niet wachten om er breeduit te gaan zitten en dan te genieten van het uitzicht.
Marthy zei…
Er bestaan zoveel handige spullen, je moet er maar net weet van hebben.
Jeanne zei…
Leuk, dank je, weer wat geleerd.
Wat een prachtig uitzicht daar op jullie terras.
Marthy zei…
Mooi hè, we kijken aan twee kanten prachtig weg.
Vejong zei…
Prachtig terras en dát uitzicht! Maar komt er nog een (open) hekwerk/muurtje langs? Zou zelf iedereen met argusogen in de gaten houden om ze te behoeden voor een misstap en het naar beneden kukelen.
Gr. Veronique.
Marthy zei…
Het lijkt erger dan het is, Veronique. Alleen op de kopse kant komt een hek, maar aan de andere kant heeft de grond van onze buurman bijna de zelfde hoogte.
Vlimbouter zei…
Wat een titanenwerk!
Marthy zei…
Even doorbijten maar het is bijna klaar.
Hij kende 't al. Ik denk dat hij direct goede maatjes zou zijn met jouw Mart :-)