Doorgaan naar hoofdcontent

Te lang en te kort

Hij draagt zijn haar nog steeds lang, kleinzoon Sebas maar hij had volgens zijn moeder nog wel even naar de kapper gemoeten om zijn pony te laten knippen. Het was er niet meer van gekomen en zo te zien heeft hij er zeker geen last van. Zijn broer Thijs heeft een superkort koppie, te danken aan een weddenschap. Ze konden met zijn rugbyteam Nederlands kampioen worden maar bij verlies zou de trainer hen allemaal kaal mogen scheren. Ze werden jammer genoeg tweede en de helft van het team waaronder Thijs onderging de scheerbeurt manmoedig. Stoer om je aan de gemaakte afspraak te houden. Toen ik de eerste foto's van dat kale hoofd zag schrok ik wel even maar gelukkig groeit het al weer aardig aan.



Reacties

Sjoerd zei…
Tsja, als je een weddenschap aangaat moet je je ook daaraan houden... Toch een aardig verschil die twee...
Jeanne zei…
......... en het groeit weer aan
Marthy zei…
Gelukkig wel.
Marthy zei…
Ja, die lijken niet erg op elkaar...maakt het juist leuk.
Wieneke zei…
Het maakt ze meteen veel mannelijker, he? Die korte koppen. Het lijkt me met die hitte ook wel erg fijn eigenlijk.
KnutzEls zei…
Zo kort heette bij ons een vakantiekoppie. Steevast voor we op vakantie gingen maakte de kaaper dat. Jorik en Lennart hebben later ook langer haar gehad. Superlang soms...
Marthy zei…
Hij heeft heel dik haar dus met de warmte hier is dat korte haar lekker, ook met zwemmen natuurlijk.
Emie zei…
Ze zitten wel heerlijk te smullen die twee. Ik vind zo'n kort koppie toch wel erg leuk hoor!
In de weer zei…
Heel goed dat hij woord heeft gehouden en het groeit snel genoeg weer aan.
Ze lijken niet op elkaar maar het zijn volgens mij wel alletwee smulpaapjes.
Marthy zei…
Toen onze jongens klein waren gingen ze ook vaak kort voor de vakantie, Els. Vonden ze makkelijk en ik ook.
Marthy zei…
Ik zie graag die slag in zijn haar terugkomen.
Marthy zei…
Ik vond het heel flink van hem want er waren toch een paar jongens die terugkrabbelden.
Superstoer hoor. Zeg dat maar tegen hem.
Leuke en oh zo verschillende koppies! Ik heb hier allerlei kapsels voorbij zien komen: 1mm, kort, lang. Alles prima :-)
Ik hou wel van langere haren maar de jongens hier willen het altijd super kort. Vinden ze fijner. Waar ik me ook wel wat bij voor kan stellen, vooral met dit warme weer.
Ik vind je 2 portretfoto's prachtig (spontaan)!!!
Marthy zei…
Ik geef het door, Jeanette. Stiekem is hij er wel trots op.
Marthy zei…
Leuk toch, die verschillende hoofden.
Marthy zei…
Haha, ze zaten zo lekker te smikkelen. De Franse bakkers hebben zulke lekkere taartjes.
Vlimbouter zei…
Flink van jouw kleinzoon dat hij die verloren weddenschap inloste. Die lange haren staan zijn broertje prachtig!
Marthy zei…
Je begrijpt wel dat die kleine Sebas de lieveling is van al mijn buurvrouwen hier.