Doorgaan naar hoofdcontent

Twee primeurs

Een klein rondje moestuin leverde vanmorgen twee primeurs op. De eerste tomaatjes worden namelijk rood en in een van de bloemkoolplanten die ik eigenlijk al als konijnenvoer bestemd had groeit toch echt zo'n mooi wit kooltje. Of die andere vijf planten dat ook nog gaan produceren vraag ik me af maar de konijnen van Robert moeten in ieder geval nog even wachten. En verder wachten we op een schoondochter die met twee kleinzoons onderweg is naar Le Serret. Ze zijn vroeg vertrokken en de reis gaat tot nu toe zeer voorspoedig. We zitten strategisch opgesteld en kunnen vanuit onze hooggelegen terras zo op de weg beneden kijken. Het lijkt of we lezen maar onze ogen dwalen wel heel vaak af naar een lager gelegen punt.

Reacties

Jeanne zei…
Dat wordt genieten.............., veel plezier!
In de weer zei…
Heerlijk Marthy om je kleinzonen weer eens te zien ( life dan hè ) geniet er van.
Fijn weerzien met je kleinzoons en schoondochter!
Annelies zei…
Mooie tomaten en bloemkool in wording: kunnen je schoondochter met de kinderen er misschien straks al van genieten?? In ieder geval hele gezellige dagen gewenst!!
Emie zei…
Jullie zijn inmiddels vast opgesprongen om schoondochter en kleinzonen te begroeten. Veel plezier met elkaar. Wij gaan morgen met gespitste oren zitten vanwege aankomende vakantievierders.
Ageeth Mooij zei…
Mooie vooruitzichten!
KnutzEls zei…
Dat wordt een lekkere week. Eten, knuffelen, genieten.
Kris zei…
Ik kan me die afdwalende blikken zo voorstellen. Geniet van het bezoek en uiteraard ook van de tomaatjes.��
Marthy zei…
Ja hoor, we zagen ze komen en zijn gauw naar de weg gelopen om ze te knuffelen.
Marthy zei…
We zijn al volop aan het genieten, Kris.
Marthy zei…
En ik kan blijven knuffelen, Els, want daarna komt de volgende lichting.
Marthy zei…
Ja hoor, ze krijgen zoveel mogelijk uit de moestuin;-)
Sjoerd zei…
Lekker toch, de familie samen...
Bertiebo zei…
Oh dsat is fijn. Veel plezier!
Heel veel plezier samen!
Marthy zei…
Het is heerlijk om hier de hele zomer te zijn maar het gemis van de kleinkinderen blijf ik moelilijk vinden, Toos.
Vlimbouter zei…
Fijn, hé als je je gasten al van ver ziet aankomen. Dat maakt het wachten nog extra spannend!
Marthy zei…
We zitten letterlijk op wacht;-)