Doorgaan naar hoofdcontent

Ergerlijk en heerlijk

Het trage internet en de drukte van kleinkinderen om je heen zorgt er voor dat mijn blogbericht er vandaag later uit gaat dan normaal het geval is. Het eerste is ergerlijk, het tweede is heerlijk. Laat in de middag kwam schoondochter Wietske met de jongens aan, flink van haar om dat in één dag te rijden. Na wat gedronken te hebben wilden Thijs en Sebas dolgraag even zwemmen. Hun moeder en opa bekommerden zich om het uitladen van de auto, ik pakte snel een paar badlakens uit de kast en liep met de mannen ons weggetje af naar beneden naar de rivier, daar is vlak bij huis nog een lekker zwemplekje.

Even wennen aan het altijd frisse water bij ons maar al snel zwommen en sprongen ze lekker rond in het riviertje en eigenlijk vonden ze het helemaal niet koud, zeiden ze.


Thijs heeft de leeftijd om uit te slapen wat vanochtend ook mocht maar Sebas was al vroeg wakker en heeft mij eerst even geholpen in de moestuin. Daarna wilde hij dolgraag een partijtje boulen met oma. Hij won,  met een beetje hulp van mijn kant maar de volgende keer spelen we voor het 'echie' heb ik gezegd.



Reacties

Pippa's Hus zei…
Wat heerlijk dat je kleinkinderen en schoondochter er zijn! Lekker genieten van elkaar. XX Esther
Marthy zei…
Gaat zeker lukken, Esther.
Heerlijk geniet van je kleinkinderen en wat traag internet betreft, er zijn ergere dingen ;) veel plezier en groetjes El
Jeanne zei…
Wat een heerlijke vakantieplek voor je kleinkinderen. Dat wordt genieten! Wat betreft traag internet kan ik je de hand geven. Hoewel bij mij de traagheid komt vanwege een overbelaste laptop. Het vraagt geduld en dat heb ik niet altijd.
Marthy zei…
We zitten wat internet betreft hier in de rimboe, El.
Marthy zei…
Hier wordt op het ogenblik wel erg veel van mijn geduld gevergd. Ik ben al blij als ik mijn blog er uit krijg. Blogs lezen van anderen is bijna niet mogelijk.
Emie zei…
Fijn een beetje mee vakantie vieren met kinderen en kleinkinderen! Ik kan me je ergernis helemaal voorstellen hoor. Internet is, zeker als je zo afgelegen woont, toch je lijntje naar de buitenwereld.
Hele fijne tijd met die jongens en schoondochter.
Dat is echt vzkantie, genieten maar !
miekequilt zei…
Stoere kleinzoons met een stoere moeder. Wat heerlijk dat jullie van elkaar kunnen genieten.
Sjoerd zei…
Dat is pas echt vakantie vieren met iedereen om je heen.
Vlimbouter zei…
Dat is 100% genieten!