Doorgaan naar hoofdcontent

Artistieke vrijheid



Ja, daar blijf je wel even voor stil staan. We zagen dit beeld terwijl we door Aubenas slenterden en het bleek onderdeel te zijn van een verlichtingselement.  Enigszins bizar, vonden wij.

Toen we goed keken zagen we dat het een atelier was in verlichtingskunst. Er was nog veel meer te koop, sommige dingen waren echt om te lachen, hoe verzint iemand het. 
Toch was alles mooi gemaakt met goede materialen, het was beslist niet lelijk. Het was in ieder geval het bekijken waard.




Reacties

Emie zei…
Behoorlijk apart! Denk dat als je één zo'n lamp in een rustige omgeving neerzet, het effect leuk kan zijn.
Behoorlijke blikvangers!
Ivy zei…
Ik zou het niet kopen, maar vind het wel inventief.
Pippa's Hus zei…
Wat een mens al net bedenkt. ;-) XX Esther
Vlimbouter zei…
In ons huis zou het niet passen, maar creatief is het wel.
Sjoerd zei…
Geinig toch, ik heb er niet echt plaats voor, maar een aantal van die gekke dingen om je heen vind ik wel leuk.
KnutzEls zei…
Grappig, maar ik wil het niet in mn huis :-)
Bertiebo zei…
Grappig. Maar ik hoef er niks van
Marthy zei…
Misschien in een openbare ruimte zoals een bibliotheek of in een galerie.
Je zou er eens langs moeten gaan als het donker is, dan kunnen we het effect eens zien, apart is het zeker!
Lijkt me zeer zeker een leuk winkeltje om eens binnen te kijken. Zeer apart en creatief en veel hergebruik lijkt me. Daar hou ik dan wel weer van. Ook al ben ik het met je eens dat dit niet in ieder interieur past.