Doorgaan naar hoofdcontent

Toekomst

 Deze kleinzoon vindt net als zijn grote broer onze zwemplek nog steeds het heel gaaf. Ze noemen het 'de put' en springen en duiken daar naar hartenlust het frisse water in. Sebas springt nog wel van wat lagere rotsen dan Thijs maar hij klimt ieder jaar hoger. 

De tent moest uitgeprobeerd worden en hij hielp heel serieus terwijl zijn broer duidelijk liet merken dat hij dat soort werk maar niets vond. Heel herkenbaar voor mij, vroeger liet hun vader het opzetten van de gezamenlijke tent ook altijd over aan zijn jongere broer.

Hij kan heel leuk voetballen, deze kleinzoon en heft met grote beslistheid zijn toekomst al helemaal uitgestippeld. 'Ik ga eerst bij Ajax spelen, dan ga ik naar Barcelona en daarna ga ik met pensioen'.
We gaan het zien!





Reacties

Addy Koster zei…
Hahaha.... leuk die gasten! Ik denk eerder dat hij later model wordt. Wat een knap ventje!
deze reactie was van mij he... niet van Addy ;-)
Ivy zei…
Je kunt het maar beter op tijd weten. Leuk! :-)
Emie zei…
Beetje hoog inzetten, een mannetje met ambitie! Fijne tijd met kinderen en kleinkinderen!
marga zei…
Kinderen wat kunnen ze nog heerlijk dromen. Ik hoop voor hem dat het allemaal gaat lukken.
Groeten
Marga
Heerlijk als je al zo vroeg weet wat je wil! Jij bent duidelijk aan het genieten van je familie! Heerlijk!
Bertiebo zei…
Mooi mannetje en wie weet?
KnutzEls zei…
Als iedan maar zo leuk en spontaan .blíjft. ook al zo'n lekker koppie.
Marthy zei…
Haha, geen moment gedacht, Koos.
Marthy zei…
Nou, wij allemaal eigenlijk niet, Marga.
Marthy zei…
In die 'beroepen" zijn er maar weinig die met het vele geld en de bekendheid om kunnen gaan, Els.
Ineke zei…
Ha...ha...je kunt het niet vroeg genoeg weten hoe je toekomst zal worden. Ik heb er hier een van 8 die astronaut wordt. Ze gaat dan ook in november luisteren naar André Kuipers in de Ziggo. Blijven dromen......
Leuk joch, en die toekomstdromen is niks mis mee (ook al vindt oma het dan geen goed plan haha).
Sjoerd zei…
Het blijven kinderen, leuk toch dat hij zijn eigen weg gaat.
Marthy zei…
Ha, leuk Ineke. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
In de weer zei…
Schatten van kleinkinderen Marthy, puur genieten van die praatjes toch?
Marthy zei…
Ja, dit is wel een klein maar lief praatjesmakertje, Toos.
Onliemie zei…
Jongens! Dat is toch een schoon venteke! Voilà jullie toekomst is verzekerd. Met een slordige 300 000 euro in de week kan hij jullie wel een handje helpen op jullie ouwe dag! Mooi vooruitzicht toch? En echt... je weet maar nooit! ;-)
Marthy zei…
Laat hem voorlopig maar lekker bij zijn eigen elftalletje blijven spelen, Kris.