Doorgaan naar hoofdcontent

Pottenbakkersfestival

Na ons bezoek aan Aubenas een dag of tien geleden reden we door naar het zuiden van de Ardèche naar de stad Les Vans. Daar was een pottenbakkersfestival waar we graag een kijkje wilden nemen.

 Op het grote plein midden in de stad waren de kraampjes opgesteld en er was echt ontzettend veel moois te zien en te koop natuurlijk. Ik heb er niet zo veel foto's van, jammer maar ik dacht er pas op het laatste moment aan om dat te doen.


Dit vogeltje op een mooi stuk hout vond ik heel erg leuk maar een beetje prijzig. Wel kocht ik een mooie ketting en laat die nou ontzettend leuk passen bij het jurkje wat ik afgelopen zondag op de markt in Vals les Bains vond.


Wat was het warm daar in Les Vans en wat smaakt iets kouds op een beschaduwd terras dan lekker.  De grote bieren waren voor de Belgen, die zijn dat tenslotte gewoon. 
Ik hield het bij de Orangina die je daar vooraan op het tafeltje zie staan. Als ik bij die warmte overdag alcohol gebruik ben ik daarna niet meer in staat iets te doen.

Reacties

Supercombinatie, jurk en ketting. Ze zijn voor elkaar gemaakt lijkt het.
Je koos gewoon de jurk bij de ketting!
Onliemie zei…
Supermooi wat je kocht! Prachtige outfit. En ik zie nu knalknalgroen. Van jaloezie. Voor die pottenbakkersmarkt. :-(
Alcohol verdampt hier gewoon voordat je ‘t kunt drinken ;-)
Marthy zei…
Er waren echt prachtige dingen te zien en onze Belgische vrienden hebben het een en ander gekocht.
Marthy zei…
Haha, toch zie ik mezelf niet zo'n halve liter drinken, Inge.
Ivy zei…
Ik ben dol op serviesgoed en had er graag even willen rondneuzen.
Heel mooi, die jurk en ketting, alsof ze bij elkaar horen. Wat ze nu natuurlijk ook doen.
Sjoerd zei…
Zo'n half litertje gaat er hier best wel in. Mij hindert het niet in mijn werkzaamheden ik ga vrolijk door...
Onliemie zei…
Ik vergat nog even te zeggen wat een prachtige nieuwe header je hebt!
miekequilt zei…
Wat een mooie dingen komen er voorbij. De ketting is echt heel leuk bij je jurk. Veel plezier met het dragen.
Annelies zei…
Mooi dat aardewerk! Je krijgt bijna zin om zelf wat te gaan "kleien" als je dit allemaal ziet! Alhoewel....bij mij zou het dan wat meer op "kneien" gaan lijken��
Marthy zei…
Prachtige dingen daar gezien maar ik voel geen enkele behoefte….zou toch niets worden;-)
Vlimbouter zei…
Dat roodborstje ziet er echt schattig uit.