Doorgaan naar hoofdcontent

Een gulle gever

Of de paashaas hem nu gebracht heeft of toch de klokken uit Rome, we weten het niet maar dit reuze paasei hing gistermorgen aan de leuning van de trap bij ons huis. We zijn er nog steeds niet achter wie de gulle gever is maar het lekkers is dankbaar aanvaard. Hoogst waarschijnlijk is het ei voor Mart bedoeld, beslist niet voor mij. Hij maakte zaterdagmiddag met zijn maaimachine nog een rondje door het dorp wat door verschillende buren heel erg werd gewaardeerd. Fijn, ik mag wel mee snoepen van dit lekkere ei!

Reacties

Emie zei…
Wat een lief gebaar van de gever maar ook van Mart!
En een gegeven paard kijk je niet in de bek! Heerlijk toch!
In de weer zei…
Hartverwarmend om je dankbaarheid op deze manier te tonen.
De Paashaas bestaat dus echt, hier heb ik hem niet gezien, maar goed hij kan niet overal langskomen. Dat begrijp ik Paas-best! Groetjes
Sjoerd zei…
Ik zou het ook niet laten hangen...
Wat zullen ze blij zijn met zo'n buurman.
Onliemie zei…
Ik denk dat dat ei echt gewoon van de klokken is hoor. Die zien dat ook wanneer je iets goed doet. Heilige klokken weet je wel. Die zien alles! ;-)
Wat een leuke (lekkere) verrassing!