Doorgaan naar hoofdcontent

KiKa

 De Stichting Kinderen Kankervrij werft fondsen voor onderzoek naar kinderkanker, het doel is de genezingskans te vergroten. Jaarlijks krijgen 550 kinderen in Nederland kanker waarvan 75 % geneest. Dat moet en kan beter en daarom is onderzoek zo belangrijk maar daar is geld voor nodig, veel geld. 

De school van Luuk en Saar organiseert daarom ieder jaar een sponsorloop voor KiKa en onze kleinkinderen doen daar natuurlijk aan mee. Voordat we naar Frankrijk vertrokken hadden we de intekenlijst al onder onze neus gekregen van het tweetal en vooraf aan onze financiële verplichtingen voldaan. Saar meldde me vanmorgen dat ze zeven rondjes gelopen had, van Luuk weet ik het niet want die was al naar de voetbal. Hij zal zeker zijn best gedaan hebben want ik zie op de foto een heel rood hoofd.

Reacties

Aan zijn hoofd te zien, gaat die Luuk jullie wel kaal plukken, maar het is voor een goed doel, gelukkig!
Onliemie zei…
Super leuke foto van Luuk! Heerlijk ventje vind ik hem. Geweldig initiatief ook!
Ziet er gezellig uit, en fijn dat ze dit organiseren.
miekequilt zei…
Wat een goed idee om ieder jaar te doen. Hopelijk is er veel geld opgehaald.
Sjoerd zei…
Mooi dat de kinderen er zo enthousiast voor zijn. Het is ook hard nodig dat we die ziekte ook eens een halt toeroepen.
Marthy zei…
Volwassenen en kanker is al verschrikkelijk , maar bij kinderen…hoe meer geld er voor onderzoek beschikbaar komt hoe beter.
Bertiebo zei…
Die Luuk, wat staat ie er stoer op en zeven rondjes is knap van Saar
In de weer zei…
Onze kleinkinderen doen er ook altijd aan mee, een vriendje heeft kanker en dat komt wel aan.
Marthy zei…
Oh, wat erg Toos. Ik vroeg me juist vanmorgen af of kinderen van de leeftijd van Luuk en Saar beseffen wat kanker is. Maar bij jouw kleinkinderen is dat besef er nu helaas wel.
Luuk gaat jullie kaal plukken, maar het is voor een goed doel!
KnutzEls zei…
Mooi dat de kinderen zo'n goed doel steunen. Petje af!