Doorgaan naar hoofdcontent

Leuk stel

 Ik weet niet wat mijn man bezielde maar terwijl ik een mooie bloeiende berm sta te fotograferen vraagt hij of ik niet eens een selfie van ons tweeën kan maken?? Ik viel bijna om van verbazing, geloof dat ik hem nog nooit het woord 'selfie' in de mond had horen nemen.

Nadat ik bij gekomen was van het lachen en begreep dat hij het serieus meende ben ik een poging gaan ondernemen. Want ik maak nooit selfies, weleens anderhalf keer geprobeerd maar dat werd niets. En verdraaid, het lukte deze keer en wel zo aardig dat ik de foto gewoon hier op mijn blog zet. Want we zijn toch nog best een leuk stel zo.

Die mooie bloeiende berm zet ik er ter versiering ook maar bij.

Reacties

Bertiebo zei…
Best leuk? Nee hoor, superleuk. Die berm ga ik later nog wel eens bekijken
miekequilt zei…
Dat zijn jullie zeker. Een leuk, sportief stel. Dat mag best wel eens gezegd worden.
Onliemie zei…
Een schoon koppel en een top selfie! Bij ons lukt dat van geen kanten, zo'n selfie. :-) Misschien toch nog maar eens een poging wagen. Men weet maar nooit!
Pippa's Hus zei…
Een heel leuk stel! En leuk voor ons om jullie zo eens te zien. ;-) XX Esther
KnutzEls zei…
Nou en of, een leuk stel!
Annelies zei…
Ha ha, die Mart die een selfie wilde! Maar het is goed gelukt: een mooie selfie van een mooi, sportief en jeugdig (echt waar!) stel. Gewoon inlijsten!
Die extra bermversiering was echt niet nodig hoor! Jullie zijn gewoon leuk!!
Zelfs na al die jaren kan Mart je nog verrassen, geweldig toch. En de foto ook!! En vooruit, die berm ziet er ook heel gezellig uit.
In de weer zei…
Helemaal met je eens Marthy, een leuk stel en als het zo doorgaat, nog lang !
Absoluut een leuk stel 😀
Wieneke zei…
Hoezo, best nóg een leuk stel? Een héél leuk stel. Punt! :-)))
Ageeth Mooij zei…
Jullie staan er geweldig op!
anja zei…
Nou, ik hoef niets meer te zeggen, zoals iedereen al voor me schreef: best een leuk stel? Een heeeeel leuk stel! Die Mart van jou heeft soms goede ideetjes, want zo'n selfie is toch gewoon om in te lijsten?!
Een hartstikke leuk stel. Mooie foto :-)
Elizabeth zei…
Gaaf stel zijn jullie hoor! En je blijft je toch verbazen bij sommige mannen...
Lut en Luc zei…
Misschien kom ik jullie zomaar ergens tegen, want wij zitten niet zo ver van jullie vandaan en vertoeven tamelijk veel in de buurt van Ruoms en Aubenas
Marthy zei…
Leuk! Jullie zijn altijd welkom in Le Serret.