Doorgaan naar hoofdcontent

Zomerse temperaturen

We zijn precies twee maanden in Frankrijk, toch een behoorlijk eind zuidelijk en we hebben vandaag voor het eerst een hoogzomerse dag. Ik heb het idee dat jullie in Nederland al aardig wat meer van zulke dagen hebben gehad. Maar ik ben ruimhartig, ik gun het jullie, de kans dat wij nog meer van dit soort dagen krijgen is groot. 
Met het vooruitzicht van een stralend weekend heeft Mart gisteren de parasols te voorschijn gehaald, die lagen nog steeds ergens op een zoldertje. Hij heeft ook een kussen in de ligstoel gegooid en daar geniet ik nu half onder een boom heerlijk van de warmte, het uitzicht en mijn boek.

Reacties

In de weer zei…
Ooh, heerlijk. Wij hebben al een fietstocht gemaakt, net lekker in bad geweest en nu koffie op ons terras. Puur genieten en morgen gaan we er gewoon mee door.
Fijn weekend wens ik jullie.
Die Mart toch, man uit duizenden :-)
In Oostenrijk ook vandaag een fijne dag. Weliswaar geen zomerse temperaturen maar wel fijn aangenaam.
Bertiebo zei…
Heerlijk. Wij hadden ook (weer) een rustig-aan-dag
Ageeth Mooij zei…
Vandaag is het bij ons zomers en morgen tropisch!
Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat!
Sjoerd zei…
Wat is er nu fijner om lekker onder een parasol in de Ardèche te liggen...
Het is hier nu ook mooi, maar het was nog steeds erg frisjes hoor, met veel wind, in ieder geval in Zwolle.
miekequilt zei…
Heerlijk Marthy. De tuin en het uitzicht zijn prachtig.
Vlimbouter zei…
Geniet maar volop van dit prachtige weer en het mooie uitzicht!
Het was hier gisteren ook voor het eerst tropisch warm. Twee maanden alweer. Wat gaat het snel hè......