Doorgaan naar hoofdcontent

Binnenkort.....

Van het Office de Tourisme (VVV kantoor) Pont d'Arc - Ardèche  kreeg ik deze boodschap toegestuurd vergezeld van een mooi filmpje. 

Daarin zeggen ze in feite dat we nog even thuis moeten blijven maar dat het moois van de Ardèche beslist niet wegloopt.

 
Binnenkort...
Vrijheid, lachen, avontuur, gezelligheid, hereniging...
In de Ardèche doen we ons best voor u zodat u weer kunt denken aan
avonturen die intens worden beleefd, kleine genoegens met een pure smaak en herinneringen om te delen.

Tot die tijd, zorg goed voor jezelf,
blijf thuis, om binnenkort bij ons te zijn ❤️

Reacties

Marlou zei…
Fijn!
Wat zul jij er naar verlangen...
Ben benieuwd...

Salut!
Marlou
Ageeth Mooij zei…
Dat is een mooi gebaar!
Emie zei…
Dat voelt heel welkom. Nog even geduld dus. En in de tussentijd: sterkte met het bedwingen van je verlangen!
Lut en Luc zei…
Kreeg net een telefoontje vanuit Frankrijk en ons geduld zal toch een tijdje op de proef gesteld worden zoals het er nu naar uitziet.
Bertiebo zei…
Wat goed bedacht
miekequilt zei…
Hopelijk kunnen jullie er binnenkort heen. Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat het nog wel even kan duren.
Marthy zei…
Ik mis niet zo zeer het huis en de omgeving want hier is het ook prachtig maar wel het werken in de tuin. Maar ik leg me er bij neer, het is niet anders.
Marthy zei…
Ik denk zeker niet eerder dan half juni en dat is nog optimistisch gedacht.
Bill zei…
Lots of people are getting anxious. Our restrictions are going to be reviewed on May 5th. At least we're moving forward. :) Enjoy your evening!
Marleen zei…
Wat aardig van ze.
Ik hoop dat je snel weer in je tuin daar aan de slag kunt Marthy! XxX
Elizabeth zei…
Daar krijg je toch heimwee van...😣
Marthy zei…
Ja, een beetje wel, maar de Krimpenerwaard om deze tijd van het jaar en met dit weer ik ook een plaatje.