Doorgaan naar hoofdcontent

De kamer van Saar is klaar

Kleindochter Saar slaapt sinds een week of twee in haar nieuwe kamer. De eerste nacht vond ze het nog een beetje eng, alleen in zo'n grote vreemde kamer maar gelukkig bood grote broer Luuk aan om een nachtje bij haar te slapen, het bed is tenslotte groot genoeg. Het mooie dekbed heeft ze zelf uitgezocht.

Op de kasten en laden zitten simpele zwarte knopjes, Luuk heeft ze gemonteerd nadat zijn vader de gaatjes voorgeboord had.

In haar 'geheime' laatje ligt onder andere haar dagboek.

Eindelijk een kamer voor zichzelf waar ze al haar spulletjes kwijt kan.


Dat leuke kaptafeltje heeft ze al jaren maar stond altijd in de erker waar al haar speelgoed stond. Ze had echt een heel klein slaapkamertje. Het enige wat er nog ontbreekt in de nieuwe kamer is een buro, daar wordt nog naar gezocht.

Het is een prachtige kamer geworden, ze is er stapelblij mee.

Reacties

KnutzEls zei…
Ook kleine prinsessen worden groot en hebben dan een mooie kamer nodig. 🍀
Annelies zei…
Wat een gezellige meisjeskamer is het geworden! Die mannen, inclusief Luuk, hebben hard gewerkt, hoor. Wat een lieve grote broer trouwens om zo’n eerste nacht bij z’n zusje te slapen.
Marlou zei…
Wat een heerlijke kamer voor Saar!
Bertiebo zei…
Supergezellig én mooi
Sjoerd zei…
Ik denk dat mijn kleindochter ook heel blij zou zijn met zo'n mooie kamer. Ook sjiek met die visgraatvloer.
Edward McDunn zei…
Prachtig geworden hoor, het dekbed is geweldig mooi.
Emie zei…
Wat een heerlijke kamer en wat een schat van een grote broer heeft ze.
Petra1945 zei…
Volgens mij is Luuk net zo zorgzaam als zijn grootvader...
Janny zei…
Wat een mooie kamer is het geworden, de mannen hebben eer van hun werk!
Lies zei…
Wat een fijne luxe!
Lie(f)s.
F A N T A S T I S C H resultaat, wat is het mooi geworden. Alles strak ingebouwd, en toch zo'n gezellige sfeer.
miekequilt zei…
Vreemd, nu staat mijn reactie er weer niet. Nou, nog een keer: wat een mooie kamer. Het behang en dekbedhoes zijn geweldig. Ik denk dat mijn kleindochter ook wel zo'n mooie kamer zou willen.
Zo'n kamer had ik vroeger ook wel willen hebben!
miekequilt zei…
En nu sta ik er twee keer. Vreemd.
In de weer zei…
Móói, echt waar.
Luuk is weer een volgende generatie van handige mannen in de familie.
Judy zei…
Wat lief dat haar broer bij haar sliep de eerste nacht! Een mooie kamer geworden!
Hetty zei…
Het is enig geworden. En al die kastruimte... petje af voor de mannen!
Margriet zei…
Echt een meidenkamer, heel leuk geworden! Als die klus klaar is, kunnen jullie langzamerhand naar Frankrijk zeker?
Elizabeth zei…
Je kent de ruimte niet meer terug. Enorm mooi gemaakt; het is een heerlijke lichte kamer geworden en die kastjes vind ik zo leuk...
Wow, dat Saar zo'n prachtig dekbedovertrek heeft gekozen!
Chapeau voor iedereen die heeft mee gewerkt. De kamer kan zò in een woontijdschrift~!
Liesbethblogt zei…
Het Micke bureau van IKEA zou waarschijnlijk nog wel ergens passen. Is niet zo groot maar heeft wel dezelfde uitstraling als de kamer. Ik vind het trouwens echt prachtig mooi geworden! Met kleine wijzigingen kan ze meegroeien met die kamer heel heel mooi!