Doorgaan naar hoofdcontent

Kappersvaas

Toen ik half januari weer geknipt mocht worden meldde ik dat op mijn blog en vertelde daar ook bij dat mijn  veelzijdige kapster  in de lockdownperiodes vazen maakte. Kijk hier maar even als je het vergeten bent. Er waren wat mensen nieuwsgierig naar de vaas dus ik heb een paar foto's gemaakt.

Bij zus uit Drenthe nam ik die mooie katjes mee, geknipt van een door de storm omgevallen boom. Bosje tulpen erbij en voilà, dat staat toch mooi.

De vaas is parelmoerachtig, de kleur zit tussen zilver en brons. Hij leent zich heel goed om er zomaar een paar takken in te zetten of  bijvoorbeeld wat gedroogde alliums.

Kunstenaar als Lenny is signeert zij haar werk natuurlijk.

Niet iedereen zal deze vaas mooi vinden maar voor mij is het een aanwinst en ik merk dat ik hem vaak gebruik om bloemen of takken in te schikken. De vaas staat ook wel leeg op tafel. 

Reacties

Janny zei…
Zonder bloemen al een mooi kunstwerk, met bloemen of takken helemaal!
Emie zei…
Pracht vaas. Ook zonder takken of bloemen.
Edward McDunn zei…
Een pronkstuk in je kamer hoor!
Judy zei…
Leeg is ie ook mooi, maar met die katjes en tulpen prachtig!
Sjoerd zei…
Het is een mooie vaas met een leuk boekketje bloemen.
In de weer zei…
MOOI Marthy, een pronkstuk in jullie huis !
Lies zei…
Aparte Kunst!
Lie(f)s.
Bertiebo zei…
Wat een mooie vaas! Ik snap dat je hem ook leeg wel neerzet.
Elizabeth zei…
Dat is een prachtige vaas! Ik snap wel dat die in de smaak viel...
Liesbethblogt zei…
De vaas is zeker mijn smaak niet maar ik waardeer mensen die me hun handen werken, wie weet maakt ze ooit een vaas die ik wel mooi vind.
Wat een prachtige vaas!!!!
Margriet zei…
Ik vind hem apart en erg mooi! Ik zou hem ook kunnen kopen als ik hem tegenkwam