Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuwsgierig

Saar en Luuk kwamen logeren dus we haalden ze om twee ur van school. Luuk ging bij een vriendje spelen en Saar ging met ons mee want die moest om vier uur naar dansles. We hadden nog tijd genoeg om even Bovenkerk in te lopen om fruit te halen en kijken of er nog leuke planten voor de Franse tuin stonden. Op de terugweg moest Saar natuurlijk eerst even bij de pony kijken. Ze kreeg van opa een appel uit zijn tas en die mocht ze hem voeren.

Nog even aaien en dan verder op weg naar de geitjes bij een volgende boerderij.

De geitjes worden door haar gevoerd met handjes gras. Ik weet niet hoe oud geiten worden maar volgens mij zijn het het nog steeds dezelfde die ze voerde toen ze kleuter was.

Ik had natuurlijk weer een paar planten gekocht, kan het niet laten. Drie witte Delphiniums (ridderspoor) en een grote pot met alliums. Het afgelopen najaar heb ik wel weer opnieuw allium bollen gepoot maar je kan er niet genoeg hebben. Ze staan altijd zo mooi in een border

Gisteravond kwam tante Floor ook eten dus het was heel gezellig en daarna hebben we een film zitten kijken over een hond die op zoek was naar zijn baasje. Saar vond hem erg mooi, ik ook.

Vanmorgen moest ze haar haar borstelen en daarvoor pakte mevrouw een stoel, zette die op het balkon en ging op haar gemak dat lange haar netjes maken. Ze ziet graag wat er in het dorp gebeurt. Ja, je kan haar gerust nieuwsgierig noemen. 

Reacties

Bertiebo zei…
Wat is het toch een leuk kind, jullie Saar. Welke film was dat? Misschien ook iets voor Anna?
Marthy zei…
Netflix. A dog's way home. Heerlijke film.
KnutzEls zei…
Gelijk heeft Saar, het nuttige met het aangename verenigen. Je weet maar nooit wat er langs komt ;-)
Emie zei…
Die laatste foto is geweldig! Gezellig om de kleinkinderen te logeren te hebben. Veel plezier nog.
Liesbethblogt zei…
Die jonge mensen brengen leven in de brouwerij. En plantjes zijn een prima verslaving!
Sjoerd zei…
Mijn kleindochter is ook al zo nieuwgierig, Volgens mij is dat een niet typisch genderneutraal trekje...
Lies zei…
Heel gezellige tijd...!
Lie(f)s.
Judy zei…
Wat een heerlijke meid!
Heerlijk genieten, op alle fronten!
miekequilt zei…
Ik zie dat mijn reactie niet geplaatst is. Nog eens proberen.
Wat heerlijk om zo in het leven te staan. En voor oma fijn om mee te genieten.
Genieten zo samen!