Doorgaan naar hoofdcontent

Loopvrienden

Begin deze week kreeg ik een emailtje van de secretaris van de Loopgroep Oudewater dat er deze week 
na het lopen koffie werd gedronken, een goede gewoonte op de eerste donderdag van de maand.  Ik heb mijn lidmaatschap tijdelijk stopgezet maar wilde ondertussen mijn loopmaatjes wel weer eens zien en spreken. Dus even contact gezocht om de locatie te weten te komen waar men halt zou houden voor de koffie, dat is altijd verschillend en zo liep ik gisterenmorgen binnen bij Broeck waar ik mijn loopvrienden aan een grote tafel aantrof. 

Iedereen vond het leuk om me weer te zien en onder het genot van koffie met lekkere stukjes boterkoek heerlijk bijgekletst. Joke, onze leidster van die dag vertelde me dat er twee langzame groepen zijn waar ik zeker bij aan kan sluiten. Er is er een op dinsdagmiddag en een op vrijdagmorgen, ik kan zelf gaan bekijken welke voor mij op dit moment het meest geschikt is.

Met deze mogelijkheid ben ik echt blij, ik ga het volgende week direct proberen, hopelijk is het wat voor mij.

Ik was lang niet in Oudewater geweest en genoot weer van het oude stadje aan de IJssel met zijn mooie geveltjes.

Toen ik dit huis fotografeerde vertelde een voorbijganger me dat het een voormalige kerk was. Dat was in de klokgevel te zien, Kerke Goed 1869.

Reacties

Bertiebo zei…
Oudewater staat nog steeds op mijn lijst. Ik ben er wel eens geweest maar niet lang. Leuk dat er andere loopmogelijkheden zijn.
Mevrouw W. zei…
Fijn om de anderen terug te zien en met een langzame groep kun je het wandelen weer verder opbouwen. Je bent goed bezig!
Yova zei…
Wat jammer moest je opzeggen van lidmaatschap. Het is ook logisch. Maar je hebt de anderen kunnen zien. Wat leuk daar. Wat ook fijn is dat je langzaam kunnen opbouwen met wandelen. oude water kennen wij niet. Kleine kerk hebben aparte ramen. Alvast fijn weekend.
Judy zei…
Wat een leuke foto's van Oudewater! Wat een uitkomst, een langzame groep, ben benieuwd hoe die gaat bevallen.
KnutzEls zei…
Fijn dat je bij een langzamer groep kunt en dat er zoveel leden zijn. Onze groep brokkelt een beetje af.
Emie zei…
Ik had in Oudewater een tante en oom wonen. Vooral de heksenjacht vonden wij als kinderen heel spannend daar. Mooi stadje!
Sjoerd zei…
Je kunt in ieder geval langzaam aan weer beginnen met opbouwen. Lijkt me heel positief op deze wijze. Oudewater ben ik nog nooit geweest.
Wat leuk zeg! En wat een prachtig plaatsje is Oudewater toch.
Gezellig om je wandelvrienden te zien en fijn dat je mogelijk weer mee kunt gaan doen.
Wat fijn dat er een langzame loopgroep is. Ik ben benieuwd hoe jou dat gaat bevallen.
willy zei…
stilaan opbouwen Marthy

maar niets forceren

prettige avond
miekequilt zei…
Heel gezellig en fijn om in een wandelgroep mee te doen. En voor jou is de langzame groep nu heel fijn. Leuk plaatsje dat Oudewater. Daar wil ik wel eens heen, en dan weet ik al waar we koffie gaan drinken.
Elizabeth zei…
Wat leuk dat je ging koffiedrinken! En dat je straks in een ander groepje weer mee kunt doen, is natuurlijk fijn.
Oudewater is prachtig!
In de weer zei…
Wat fijn dat er een langzame loopgroep is.
Goed dat je afgesproken had voor de koffie.
Succes !
Lies zei…
Dat belooft, we lezen het wel. Succes hé, met het langzame!
Lie(f)s.
Janny zei…
Oudewater is een heel leuk stadje. Fijn dat je met een groepje mee kan doen, succes.