Doorgaan naar hoofdcontent

Snoeperijtjes

Ik liep dinsdag mee met de langzame loopgroep en dat ging op zich best, ze lopen het tempo waar ik me op dit moment prettig bij voel en de afstand was niet al te lang. Dat laatste kwam ook omdat ze net als mijn oude groep één keer in de maand koffie drinken dus ik zat voor de tweede keer in een week bij restaurant 'Broeck' aan een gezellige ronde tafel. En onze leidster van die dag trakteerde, zomaar.. omdat ze er zin in had. Allemaal van die lekkere snoeperijtjes waar je eigenlijk niet vanaf kan blijven. Een mooi woord voor dit lekkers is friandises en ze worden daar in eigen keuken gemaakt.

Weer terug naar de startplaats goot het, het kwam werkelijk met bakken uit de lucht en alhoewel ik redelijk regenbestendige kleding aan had voelde ik me net een verzopen kat toen ik de auto instapte. Thuis een lekker behaaglijke joggingbroek aangetrokken.

Reacties

Sjoerd zei…
Dat is buiten het regenbuitje op het eind toch een mooi begin toch.
Judy zei…
Dat is een goed begin met die langzame loopgroep! Wat fijn dat het tempo goed voor je was.
KnutzEls zei…
Fijn dat het weer kan. Het gevoel van er weer bij te zijn. 👍🍀
Wat fijn, dat het je weer lukt om met een groep te wandelen. En gelukkig was de regen aan het eind.
Emie zei…
Gezien het aantal snoeperijen is het best een grote wandelclub.Jammer van die plensbui.
Zo, het begin is er Marthy! Je had je afgelopen zomer vast niet kunnen voorstellen dat je nu alweer zo aan het lopen bent. Ik zie je in gedachten alweer mooie Franse tochten/tochtjes maken!
Fijn dat wandelingen weer kunnen, het gaat nog steeds vooruit!
Ger zei…
Weer goed op de been en in de meeste gevallen komt het goed,gelukkig maar.
Bij ‘n enkeling nooit meer,helaas.
Janny zei…
Zo, dat ziet er lekker uit, lijkt me inderdaad moeilijk om vanaf te blijven. Fijn dat het lopen goed ging!
Edward McDunn zei…
Dat ziet er allemaal lekker uit hoor, even niet aan de lijn denken toch?
In de weer zei…
Fijn voor jou dit wandelgroepje, fijn al die snoeperijtjes en fijn dat de regen pas op het eind was.
Dat ziet er prachtig en heerlijk uit. Leuk opgediend met die druiven en frambozen ertussen.
En wat fijn dat je weer een begin hebt met in groepsverband wandelen.
miekequilt zei…
Heerlijk om een eind te wandelen. Langzaam maar zeker kom je er. En wat gezellig om dan met zijnsleer koffie met lekkers te nemen.
Lies zei…
Die regen vergeet je, het mooie nooit!
Lie(f)s.
Een prettige wandelgroep, snoepen van lekkers en thuis een behagelijke joggingbroek. De regen vergeet ik even (-:
Josephine zei…
Heel fijn Marthy dat het zo voorspoedig gaat met je knie, je doet
er ook alles aan om je benen weer sterk te maken. En die snoeprijtjes,
mmm zou er niet vanaf kunnen blijven, ook verdiend na een mooie wandeling!!!
willy zei…
dat heel ziet er wel heel smakelijk uit Marthy


en na een wandeling was dit ongetwijfeld welgekomen

fijne avond
bemar zei…
Zo dat is een lekkere afsluiting van de wandeling!