Doorgaan naar hoofdcontent

Versieren



Ik haal het buiten naar binnen met al dat moois in de tuin. Een paar takken van de kleine sering in een oude brocantevaas geeft al een mooi beeld en bijkomend voordeel is de lekkere geur die de takken met zich mee in huis brengen.

Een overgebleven takje wordt bij het beeld van kleine Trees neergezet wat in de badkamer staat. Ik heb een hele serie van die kleine vaasjes, van glas maar sommige ook van kristal, allemaal op brocantemarkten gevonden.

Dan ook maar twee terrassen lager gedaald naar de grote sering die staat te bloeien dat het een lieve lust is. Met een arm vol kwam ik naar boven en vulde er drie vazen mee waarvan er een op dit tafeltje op de cour een plekje vond.

Er stond een koude wind gistermorgen, de temperatuur was tien graden teruggevallen dus ik koos ervoor om dit terrasje schoon te maken, lekker uit de wind. Al het losse spul kreeg weer een plekje, in het najaar wordt dit in de tuinkamer opgeborgen.

De kan met seringen maakte mijn werk daar helemaal af, er kan weer wat van mijn klussenlijstje afgestreept worden.

Reacties

Bertiebo zei…
Mooie combi's!
KnutzEls zei…
Wat een plaatjes. En die geur...!
Mevrouw W. zei…
Die laatste foto kan zo in een woontijdschrift!
Sjoerd zei…
Mooi werk alweer, hier staan alleen de kersentakken nog op het terras.
Judy zei…
Oeh wat zal dat heerlijk geuren in huis! Mooie stillevens!
Mooi, al die vazen met seringen. Het kleine takje vind ik het leukst. Ik heb ook een verzameling kleine vaasjes, maar dan witte. Zo handig in gebruik.
Emie zei…
En dan telkens met genoegen er langs lopen en heel tevreden zijn. Het ziet er zo verzorgd uit. Vandaag verschijnt er een soortgelijk binnenblog bij mij...
In de weer zei…
Leuk ook, dat wasbakje !
Hier schijnt vandaag de zon, ga lekker naar buiten met de hogedrukreiniger aan de slag.
miekequilt zei…
Dat blauwe dienblad is een mooie ondergrond voor alle mooie spulletjes. Hopelijk hebben jullie ook zon, het is hier nu heerlijk.
Wat een decoratietalent! En de toefjes haal je gewoon uit je tuin! Rijkdom!
willy zei…
een mooie decoratief logje Marthy

prettige avond
Lies zei…
Zó gezellig!
Lie(f)s.
Elizabeth zei…
Dat geeft meteen sfeer... Al had je dat natuurlijk al in zo'n prachtig oud huis:)