Doorgaan naar hoofdcontent

We gaan weer

En weer zijn we vandaag naar het Franse huis vertrokken, we zaten vanmorgen om half zes in de auto.  Het zal om en nabij de honderste keer zijn dat we dat doen rekende ik snel uit en we zijn het nog steeds niet moe om dat stuk van ruim duizend kilometer te rijden. We zijn altijd weer in blijde verwachting, zeg maar.

We gaan de polder van de Krimpenerwaard met zijn prachtige hollandse luchten inruilen voor de bergen van de noordelijke Ardèche waar je de meest mooie sterrenhemels hebt.
En van deze beide plekken zijn we gaan houden en dat gaat nooit meer over.

Reacties

Sjoerd zei…
Bon voyage zullen we dan maar zeggen...
Judy zei…
Beide prachtige plekken! Goede reis!
Emie zei…
Fantastisch om twee 'thuizen' te hebben en er zo van te kunnen genieten.
Bertiebo zei…
Wat fijn! Goeie reis verder!
KnutzEls zei…
Goeie en veilige reis.
Mevrouw W. zei…
Goede reis en een fijne tijd in Frankrijk gewenst.
miekequilt zei…
Met droog weer vertrokken en onderweg een zonnetje! Dat moet heerlijk zijn. Veel plezier daar, op jullie mooie stekkie.
Goede reis gewenst. Heerlijk weer om te reizen vandaag.
Bon voyage et bon séjour, maar dat zal wel lukken!
Charlie zei…
Goede reis en een voorspoedige “bevalling”!
Willy zei…
Voorspoedige reis en fijn verblijf gewenst.
Ger zei…
Goede reis en zorgeloze tijd daar in Frankrijk.
Janny zei…
Goede reis, fijn dat het zulk lekker weer is, en een fijn verblijf in jullie tweede huis!
Edward McDunn zei…
Dat wordt dan weer genieten hè?
Annelies zei…
Veel plezier. Bij ons wordt vandaag de tuin gedaan en het huis schoongemaakt, zodat we binnenkort ook even kunnen afdalen.
In de weer zei…
Heerlijk Marthy, goede reis en weer een mooie tijd in jullie ‘andere thuis’.
Gerda zei…
Wat heerlijk, veel plezier in de prachtige Ardèche. Wij hebben heimwee naar de Ardèche. Wij komen dit jaar in mei aan. Op dit moment maken we een reis door het prachtige Japan.
Marthy zei…
Waar zitten jullie in de Arèche, Gerda? Stuur me gerust een mailtje: mmberends@hotmail.nl
marga zei…
Ik wens jullie een hele fijne tijd in jullie mooie huis in een prachtige omgeving.
IK ga weer genieten van jou verhalen en de foto's tijdens jullie leven deze zomer uit het mooie Frankrijk.
Groeten
Marga
Lies zei…
Een heel goeie reis! En vanaf morgen 'anders' genieten!
Lie(f)s.
Anoniem zei…
Wij zijn stiekem een beetje jaloers hoor. Maar ons moment komt ook vast wel weer. Lekker genieten van het Franse leven!

Scotty
Goede tijd weer in jullie geliefde Ardèche!
Jan uit Perth zei…
Veilige reis en een plezierig verblijf gewenst!
Vera zei…
Jammer, voor ons, wij rijden nu in de Aveyron/Lozère na onze overwintering naar huis terug. Dat is te ver om, anders hadden wij nog even gedag gezegd

Groet Vera
Gerda zei…
Hi Marthy, ik heb een mail naar je gestuurd. Maar het lijkt wel of mijn mails niet bij je aankomen.
Marthy zei…
Inderdaad, niets in mijn mail, ook niet in de spam. Heb je nl aan het eind gebruikt, geen com gebruiken.
Gerda zei…
Hi Marthy, heel gek dit. Ik gebruik .nl en heb nogmaals jouw adres bekeken en dat gebruik ik ook. In september 2022 heb ik mijn Eerste Mail aan je gestuurd, daarna nog een paar keer. Tsja wat te doen. Mijn mailadres is gerdaheringa@gmail.com
Haha bij mij wel. COM.
Koen zei…
Heerlijk. Heb je nooit het verlangen om ook eens nieuwe oorden op te zoeken?
Marthy zei…
Wij hebben al heel veel gereisd Koen Terwijl wij ons Franse huis al hadden zijn we zelfs nog in Azié en Latijns Amerika geweest. De laatste jaren reizen we meer in Europa en ik denk dat we dat wel zullen blijven doen. Maar eerst moeten mijn nieuwe knieën op orde zijn.