Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstsfeer

Laat ik dat boompje nu nog buiten staan of haal ik hem binnen, ik loop de hele ochtend al te twijfelen. Komend weekend zijn we niet thuis, eigenlijk heb ik dan  halverwege de volgende week pas tijd en dat wordt wel erg laat om iets aan de kerstsfeer te doen. 

Ik ben niet zo'n uitbundige kerstversierder. 
Nee, dan mijn nichtje Stephanie, die begon op 5 december al haar huis overhoop te halen, pfff ik moet er niet aan denken, na Sinterklaas wil ik altijd even rust in de tent. In dit boompje hoeven gelukkig geen ballen, er gaan alleen maar lichtjes in. Nou ja, vanmiddag dan toch maar eens een mand gaan zoeken en dan op zolder gaan kijken of ik een passend lichtsnoertje kan vinden. 

Reacties

Sjoerd zei…
Lampjes erin en klaar is Marthy, toch... of uitbesteden aan de wederhelft
Tja, ik vind het ook altijd een hele onderneming en dan hou ik het nog wel bescheiden. Als het klaar is, is het wel sfeervol en dat wil je met de Kerst uiteindelijk toch meer dan anders.
Pippa's Hus zei…
Ja! Lekker naar binnen halen, gezellig! XX Esther
Hier ook nooit zoveel, maar een klein boompje met lampjes zou ik wel doen Marthy. Dat geeft toch wel gezelligheid, en verwelkomt je ook weer als je thuis komt na het weekend. En ja, die Stephanie, echt deens zoals zij het versierd. Ik vind het heel leuk om te zien, bij een ander....!!
In de weer zei…
Lekker naar binnen halen en......op naar de zolder voor lampjes. Wanneer je na het weekend weer thuiskomt ben je blij dat je het al klaar had :-)
Ik houd wel van versieren en probeer wel elk jaar wat anders te doen maar wel met spullen die er in huis zijn. Daar probeer ik dan een kersttwist aan te geven.
Geniet van je weekend weg.
KnutzEls zei…
Hier moet ook nog met de kerstvrrsiering begonnen worden. Morgen maar eens op zolder kijken....
Haha.... en uiteindelijk ben ik nog niet klaar 🤣🙈 Maar als jullie bijna niet thuis zijn zou ik ook niet veel overhoop gooien hoor. Lampjes erin en paar kertballen in een mooie schaal. Of kerststuk op tafel . Subtiel is ook mooi 👌🏻
miekequilt zei…
Lampjes erin en dan lekker genieten van het feit dat je al klaar bent.
Wij gaan morgen richting Oostenrijk, dus hier geen kerstboom en nauwelijks decoratie.