Doorgaan naar hoofdcontent

Smakelijk

Dit doet onze middelste zoon graag en met veel plezier. Een groep mensen uitnodigen en daarvoor koken en 's zomers vaak barbequeën. Dus was het verjaardagsfeest van zijn dochter weer een mooie gelegenheid om zich uit te leven. 

Ik weet niet hoeveel volwassenen er waren, in ieder geval heel wat, maar ik heb wel de koppies van de kinderen geteld die op een gegeven moment aan de grote tafel zaten te smullen, dat waren er een stuk of veertien. Kinderen van vrienden en als daarvan een vriendje of vriendinnetje meekomt is dat niet erg, ga maar zitten, er is eten genoeg.

Zoon maakte broodjes gyros met zelfgemaakte tzatziki, gebakken aardappeltjes en een lekkere salade.
Toen iedereen zijn bord leeg had werd er geroepen dat er nog meer was en de liefhebbers vulden hun borden nog een keer. Er toen was alles schoon op en denkt hij volgens mij al over het kerstmenu na.

Saar viert haar kinderfeestje op een later tijdstip.  

Reacties

Annelies zei…
Heel gezellig !!
Judy zei…
Geweldig, zo'n 'zoete inval'!
Bertiebo zei…
Data vind ik toch altijd zo knap! Zelf mis ik dat talent, want dat is het, ten enenmale
Emie zei…
Kokende mannen hebben bij mij altijd een streepje voor.
miekequilt zei…
Het was echt genieten geblazen. Dat is wel duidelijk. En er werd vast een lekker wijntje bij geserveerd.
KnutzEls zei…
Dat is gezellig aanschuiven.
Edward McDunn zei…
Geweldig dat jou zoon het leuk vindt om te doen.
Tjonge, 14 kinderen, dat zal een gekwebbel geweest zijn!
Wat goed dat hij dat kan en doet, ik krijg al de kriebels bij een etentje voor vrienden …..
Ger zei…
Voor zo’n groot gezelschap wat lekkers te eten maken is een kwestie van:het graag doen,mise-en-place,organiseren,de ruimte in de oven en in de keuken hebben.
Zie het helemaal voor me,de gasten pakken een bord en bestek en de kok zorgt dat alles naar wens er op komt en smullen maar.
Een en al gezelligheid!
Sjoerd zei…
Samen eten is altijd wel gezellig. Ik heb vrijdag voor na het werk zaterdag, een grote pan erwtensoep gemaakt. Op natuurlijk...
willy zei…
gezelligheid troef Marthy

je zoon moet dit wel graag doen

prettige dag

ps: Bedankt voor je antwoord
Jolande zei…
Hartstikke leuk een kokende zoon, ik heb er ook een.
Janny zei…
Gezellig zo met zijn allen eten, zeker als het door zo’n goede kok klaargemaakt wordt.
Elizabeth zei…
Heerlijk toch als iedereen zo mag aanschuiven... dat noem ik nog eens gastvrij. En ik vind het natuurlijk leuk om die mooie keuken te zien:)
Dat ziet er heerlijk en professioneel uit. Maar vooral de gastvrijheid vind ik super.
Lies zei…
Wahw...! Wat een luxe om daar bij te schuiven!
Lie(f)s.
Ik vind het zo knap als je dat kan!
bemar zei…
Gezellig joh, maar wat een werk voor zo'n grote club