Doorgaan naar hoofdcontent

Vervolg op weggevertjes

Weten jullie nog, al die artsjokbloemen die te drogen hingen bij ons franse huis, kijk hier even. Het waren er echt heel veel dit jaar. Ze zijn in een krat meegenomen naar Nederland en ik ben ze ondertussen allemaal kwijtgeraakt. Verschillende gasten van ons vakantiehuis wilden er graag eentje hebben en we hebben er zelfs een opgestuurd. Thuisgekomen zocht dochter Floor een mooie bloem uit en ik legde er zelf een op een schaal. 

Toen gaf ik de krat mee aan schoondochter Christianne en die maakte er met wat overgebleven groen dit mooie stuk van, het staat nu in een brede vensterbank te pronken. Haar moeder kreeg er ook een paar en daarna kwam de krat terug met de twee laatse artisjokbloemen en nog wat groen. Toen mij zus hier laatst was gaf ik haar dat restant mee, die vertrok er blij mee naar huis.

Leuk dat ik met die Franse plant hier in Nederland nog zoveel mensen een plezier kon doen.

Reacties

Annelies zei…
Leuk dat ze allemaal een bestemming hebben gekregen. Mooie bloemen !
Sjoerd zei…
je hebt ze in ieder geval niet voor niets meegenomen. Leuk stukje is dat geworden.
Judy zei…
Wat een leuk stukje maakte je schoondochter! Het zijn ook interessante bloemen.
miekequilt zei…
Goed dat je de bloemen meenam. Nu heb je er zoveel mensen blij meegemaakt. Fijn toch! En het bloemstuk is heel mooi geworden.
Bertiebo zei…
Ik dacht nog aan je toen ik ze laatst op de markt zag liggen. Best duur!
Emie zei…
Wat een succesbloemen en goed dat je de moeite nam om ze mee te nemen zo hebben heel veel mensen er plezier van.
In de weer zei…
Een prachtig stuk Marthy en wat heb je veel mensen een plezier kunnen doen, heerlijk !
Mevrouw W. zei…
Mooi dat je ze allemaal hebt kunnen gebruiken of hebt kunnen weggeven. Het bloemstuk is mooi geworden.
Ger zei…
Jij had het goed ingeschat om veel artisjokken te drogen.
Fijn om zoveel liefhebbers blij te kunnen maken.
Ik ben normaal niet van de droogbloemen maar de grote bos lavendel in oude melkkan uit de tuin van mijn zus mag blijven.
Jolande zei…
Wat leuk dat nu zoveel mensen plezier hebben van de bloemen. Het bloemstuk is prachtig.
Ik heb totaal geen groene vingers en vind het heel knap als mensen mooie bloemstukken kunnen maken.
Lies zei…
Moois geven/krijgen is altijd leuk!
Lie(f)s.
bemar zei…
Ja die bloemen zijn prachtig! Leuk dat ze zo een mooie bestemming hebben toch!
willy zei…
een prachtig bloemstuk Marthy

prettige dag