Doorgaan naar hoofdcontent

Wie niet sterk is.....

Gistermorgen kwamen mijn zus en haar man even op de koffie, kijken hoe het met de patiënt ging. Het was gezellig en als zussen hadden we natuurlijk weer veel te bepraten. 's Middags moest Mart wedstrijdbiljarten maar eigenlijk waren er ook nog een paar boodschapjes nodig voor het avondeten. Hij was al laat door ons bezoek dus ik zei dat ik ze zelf wel ging halen, het is maar één straat uitlopen naar de supermarkt. Toen hij weg was bedacht ik me dat met een tas lopen en tegelijkertijd stokken in mijn handen houden niet zo slim zou zijn. Gelukkig hebben we rugzakken van klein tot groot en met de allerkleinste op mijn rug waar de boodschappen makkelijk ingingen lukte het prima. 

Reacties

Bertiebo zei…
Wat een kanjer ben jij!
miekequilt zei…
Goed zo, Marthy! Met stokken en een rugzak kom jij wel waar je wezen wil.
Emie zei…
Ondernemend van je, goed hoor! Op welk moment is deze foto gemaakt?
Dat gaat goed zo, Marthy. Chapeau!
Volgens mij word je inderdaad heel inventief als je iets hebt/mankeert.
Sjoerd zei…
Alleen op pad zou ik niet goed vinden...
Edward McDunn zei…
Slim hoor, fijn dat het zo tóch lukt!
Mevrouw W. zei…
Oefenen met lopen en gelijk om boodschappen! Dat heb je goed gedaan!
Marthy zei…
Emie, ik was pas laat in de middag die boodschappen gaan doen en bij terugkomst kwam Mart net aanlopen uit de soos. Dus toen moest hij even een fotootje maken.
Ger zei…
Denk dat menigeen dat engeltje wat op jou schouder zit wel zou willen lenen😀
Heerlijk moet het zijn wanneer alles altijd goed gaat en naar wens verloopt.Zie en hoor de laatste tijd alleen maar ellende in mijn omgeving van mensen die ook dapper zijn en verder willen…..maar met minder geluk,helaas.
Jij komt er wel en wel héél snel.

Elizabeth zei…
Ja, voor de meeste problemen is wel een oplossing te bedenken...
En het is toch eigenlijk ook heel leuk om zelf weer een boodschapje te kunnen doen!
Je blog is een beetje veranderd, Marthy.. Mooi strak!
KnutzEls zei…
Oplossingsgericht. En als de tas niet al te groot is, breng je ook niet te veel mee. 👍
Janny zei…
Fijn als je weer zelf een boodschapje kan doen, je voelt je dan niet zo afhankelijk.
In de weer zei…
Waar een wil is, is een weg ! ( meestal )
Jolande zei…
Heel slim van je!
Marthy zei…
Ik kan je verzekeren Ger dat dat engeltje er niet 'altijd' zit of heeft gezeten. Zoals iedereen heb ik in mijn leven goede en slechte tijden meegemaakt. Maar ik heb het geluk dat ik optimistisch van aard ben.
Met een sterke wil (en een vooruitziende geest) kom je een heel eind.
Ik vroeg me af wie jou in je rug heeft geschoten, en las dat dat je man was. Geweldige timing!
willy zei…
soms moet men roeien met de riemen die men heeft

prettige avond Marthy
Lies zei…
Knap bedacht!
Lie(f)s.
Ger zei…
Dat jij veerkrachtig en met het nodige optimisme in het leven staat Marthy heb ik zonder je persoonlijk te kennen al vele malen uit je blogposten op kunnen maken.