Doorgaan naar hoofdcontent

Zonnig tasje

Blogvriendin Mieke en haar man kwamen op bezoek en Mieke bracht een cadeautje mee. Een tas, zelfgemaakt natuurlijk, dat kan je van een goede naaister als Mieke verwachten. Alleen de stof al, zo mooi. 

Echinacea's (zonnehoed), een van mijn lievelingsbloemen, ik heb ze in het wit en rood in de Franse border. 

Maar verrassing, binnenstebuiten heeft de tas hetzelfde motief maar dan in een andere kleur. Kan je nog eens afwisselen, hoe leuk is dat.

En dat is nog niet alles, in de tas ook een klein tasje met rits bovenop. Handig voor klein spulltjes. Nou, ik ga met plezier op stap met dit leuke en handige tasje.

We hadden een gezellige dag, wij hebben met zijn vieren veel gemeenschappelijks om over te praten. Voor de lunch had ik een pan Marokkaanse soep met lekkere broodjes klaargemaakt. Het recept heeft al eens op mijn blog gestaan, zie hier.
 

Reacties

Mevrouw W. zei…
Heel erg leuk! En de tas is geweldig!
Een prachtige bloem en wat een mooi zelfgemaakt cadeau!
Judy zei…
Prachtige tas! Ik vind de stof heel mooi!
Yova zei…
Ik had bij Mieke al gezien. Prachtig tassen om te zien. Mooie frisse kleuren. Het is zeker mooie bloemen. Ik had toen ook foto's gemaakt. Vrolijke kleuren. Het is lange stelen eraan. Fijne dag.
Sjoerd zei…
Ik vind het een heel leuke tas, mooi gemaakt door Mieke.
In de weer zei…
Ja, dat kan Mieke wel, heel mooi.
Mooie stof en handig met dat kleine tasje erbij.
miekequilt zei…
Het was leuk om de tas te maken. Fijn dat je er blij mee bent. En jouw soep was heerlijk!!
Emie zei…
Wat een gaaf cadeau zeg. De stof is echt prachtig , ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.
Bertiebo zei…
Heel erg leuk is-ie!
Prachtige tas, en prachtige stof. Vooral de donkere uitvoering vind ik geweldig.
Edward McDunn zei…
Dat heeft Mieke mooi en knap gedaan, lief van haar toch?
Ger zei…
Zag die leuke tas al voorbij komen in de leeslijst van blogs die ik met veel plezier volg en gaf Mieke natuurlijk ook daar mijn complimenten.Jullie hadden een leuke en gezellige dag en jij een mooi cadeau.
KnutzEls zei…
Tassen heb je nooit genoeg. En dan leuke, daar doe je met plezier je boodschappen in.
Drenthegirl zei…
The bags are wonderful and such a lovely gift for your friend! And the recipe for the soup will be tried quite soon...

Janny zei…
Een tas komt altijd van pas, en deze zal je niet gauw over het hoofd zien met die mooie kleuren!
Jolande zei…
Dat ziet er vrolijk uit. Knap gemaakt ook.
Lies zei…
Superdagje en een superlief kadootje!
Lie(f)s.
Elizabeth zei…
Wat een ènig tasje kreeg je van Mieke en dan ook nog omkeerbaar...
Jullie hebben een fijne dag gehad met elkaar!
Hip, handig en helemaal te gek. Zoiets maakt alleen een vriendin.
Het is dat ik geen jaloezie ken, anders had ik die ervan gekregen.