Doorgaan naar hoofdcontent

Jarige Luuk

Zeven jaar is hij geworden vandaag, kleinzoon Luuk. Het is de enige verjaardag van kinderen en kleinkinderen waar wij niet bij kunnen zijn maar ik heb hem al beloofd dat we alsnog een klein feestje gaan vieren als wij weer in Stolwijk zijn. Het werd gisteren gevierd en volgens zijn ouders ging hij moe maar heel tevreden naar bed. 

Hij kreeg een echt aquarium en daar was hij heel blij mee. Echt een cadeau voor hem en reken maar dat hij de visjes goed gaat verzorgen. Maar telefonisch legde Luuk ons uit dat eerst het leidingwater moet veranderen in aquariumwater voor de visjes erin kunnen. Hij kan er nu al een heel verhaal over houden, typisch Luuk.

Blogvriendin Emie is vandaag ook jarig. Feliciteer haar even op haar blog, vindt ze vast leuk 😉.

Reacties

En jij gefeliciteerd met je kleinzoon!
In de weer zei…
Gefeliciteerd Marthy met de jarige kleinzoon Luuk, heeft hij nog mooi wat tegoed !
Emie zei…
Die verjaardag van Luuk zal ik dus ook nooit vergeten! Gefeliciteerd oma en opa!
KnutzEls zei…
Gefeliciteerd met kleinzoon en vriendin.
Bertiebo zei…
Gefeliciteerd met je kleinzoon, Marthy. Wat is het toch een lekker mannetje!
Ageeth Mooij zei…
Gefeliciteerd! Ik zie een gelukkig kind!
Sjoerd zei…
proficiat met je kleinzoon. De tijd gaat veel te snel voorbij. Mijn kleindochter is net geboren en is alweer twee en een half jaar oud.
Ton zei…
Hoi Marthy en Mart, Hartelijk gefeliciteer met kleinzoon Luuk. Met groeten Ton
Marthy zei…
Ik weet het Sjoerd, het gaat veel te hard.
Marthy zei…
Allemaal bedankt voor de felicitaties.
Wieneke zei…
Ik neem aan dat een aquarium heel hoog op de verlanglijst stond? Best bijzonder voor een man van zeven, vind ik :-)
Marthy zei…
Hij heeft een poosje gedacht dat hij bioloog wilde worden maar nu staat profvoetballer hoger op zijn lijstje geloof ik;-) Maar hij is ontzettend geïnteresseerd in dieren, weet er ook van alles over te vertellen.
Ivy zei…
Gefeliciteerd, Marthy, Leuke knul hoor.
Vlimbouter zei…
Proficiat voor de jarige Luuk!
Vera zei…
Gefeliciteerd nog Mart en Marthy met Luuk zijn verjaardag
Leuke foto van een leuk joch. Onze jongste was ook ooit hartstikke blij met zijn aquarium
Marthy zei…
Het is het eerste wat ik moet gaan bewonderen als we weer in Stolwijk zijn, Inge.