Doorgaan naar hoofdcontent

Sagnes et Goudoulet

Behalve een prachtig kunstwerk zagen we gisteren nog veel meer. Schitterende natuur, in mijn ogen de mooiste kunst die er bestaat. In dit gebied staan ontzettend veel wilgenroosjes en nu, bijna uitgebloeid, zijn ze nog mooi.

Dit is de Ferme de Bourlatier waar binnen ook nog een kunstwerk moet staan en waar onze route langsging. Jammer, ze waren nog niet open dus dat moet wachten tot een volgende keer.

Achter deze heuvel zie je nog net de top van de Mont Gerbier de Jonc. Het lijkt dichtbij maar in werkelijkheid is het nog kilometers ver, wij kwamen er niet met onze wandeling, sloegen hier af.

De heide verkleurt hier al weer en daartussen staan wilde bessenstruiken waarvan het blad rood begint te worden. 

In de verte zien we het eindpunt van onze wandeling liggen, de kerk van Sagnes et Goudoulet. Vreemd, die vierkante toren, we zagen er meer hier.
Vlak voor het dorp nog deze mooie brug.



Het dorp had een mooi kerkje, ik stak er een kaarsje op voor iemand die mij dierbaar is, in gedachten ben ik vandaag bij haar.

Reacties

Apart landschap waar jullie wandelden.
Marthy zei…
Ja, dit is anders dan bij ons. Hoog, we liepen tussen de 1200 en 1450 m .
Onliemie zei…
De herfst komt er aan, ook bij jullie. Dat is duidelijk. Mooie wandeling maakten jullie en ooit waren wij daar ook in de buurt. Die mont Gerbier de Jonc herken ik... toch van naam in ieder geval.
Prachtige foto's!
Bertiebo zei…
Herfstig al hè. Mooi dat van die mooiste kunst.
Ivy zei…
Dat moet heerlijk wandelen zijn in zo'n mooi landschap.
Annelies zei…
Ik krijg alweer heimwee als ik je mooie foto's zie. Dat landschap daar in de buurt van de Mont Mezenc en de Gerbier is wel favoriet bij mij, geloof ik.
pieke zei…
wat een mooie kleuren